Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Del Skrevet 20. juni 2012 Nå har jeg testet en del ulik slankemat i håp om å gå ned i vekt da jeg ikke har tid til å trene akkurat nå. Her er mine meninger om de ulike hvertfall. Herballife: MMM! Sjokoladen smaker som sjokolademelk når man blander med lettmelk. Får energi, men desverre holder den ikke ofte alene som et måltid. Nutrilett shakes: Sjokoladeshaken er ganske god, jordbær shaken er etter min mening alt for søt. Nutrilett bar: Disse er gode! Og man blir ganske mett, men jeg får KJEMPEmye luft i magen. Nutrilett 3-day diet- bestående av 6 måltider om dagen, shake-buljong-nutrilettbar-buljong-middag-dessert : Klarte 2 dager, så ble jeg superdeppa. Synes alt utenom barene (som jeg fikk kjempemye luft av) og sjokoladeshaken smakte DRITT. Ikke verdt å pine seg. NOKA Crisp bar eple/jordbær : Disse likte jeg. De er ganske søte, eple er kanskje litt vel søt, men de er gode, crispy, jeg blir mett i minst 3 timer og får energi =) NOKA Spaghetti bolognese: NAM!! Denne var kjempegod i forhold til mye annen slankemat! Anbefales!! NOKA Noodles: Ganske gode, litt spesiell smak (naturlig nok) og nudlene er bittelitt gummiaktige. Men absolutt spiselig! Tror jeg vil putte i bittelitt bogskinke e.l neste gang. I kveld skal jeg teste NOKA Taco Gryte, og jeg gleder meg Har også prøvd noen supper fra helsekosten, men de smakte papp, litt krydder og vann- blæh! Da tror jeg man får mer ut av å lage en grønnsakssuppe selv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947872-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-skryte-av-noka-m%C3%A5ltidserstattere-og-vurdering-av-litt-ulik-slankemat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2012 #2 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg synes noka og nutrilettbarene er gode jeg Og sjokoladeshaken til noka er også veldig god Har ikke prøvd så masse annet siden jeg er veldig fornøyd med de. Er litt sånn vaneperson og redd for å prøve noe nytt hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947872-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-skryte-av-noka-m%C3%A5ltidserstattere-og-vurdering-av-litt-ulik-slankemat/#findComment-144333993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå