Gå til innhold

Må bare få skryte av NOKA måltidserstattere! Og vurdering av litt ulik slankemat.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg testet en del ulik slankemat i håp om å gå ned i vekt da jeg ikke har tid til å trene akkurat nå. Her er mine meninger om de ulike hvertfall.

 

Herballife: MMM! Sjokoladen smaker som sjokolademelk når man blander med lettmelk. Får energi, men desverre holder den ikke ofte alene som et måltid.

 

Nutrilett shakes: Sjokoladeshaken er ganske god, jordbær shaken er etter min mening alt for søt.

 

Nutrilett bar: Disse er gode! Og man blir ganske mett, men jeg får KJEMPEmye luft i magen.

 

Nutrilett 3-day diet- bestående av 6 måltider om dagen, shake-buljong-nutrilettbar-buljong-middag-dessert : Klarte 2 dager, så ble jeg superdeppa. Synes alt utenom barene (som jeg fikk kjempemye luft av) og sjokoladeshaken smakte DRITT. Ikke verdt å pine seg.

 

NOKA Crisp bar eple/jordbær : Disse likte jeg. De er ganske søte, eple er kanskje litt vel søt, men de er gode, crispy, jeg blir mett i minst 3 timer og får energi =)

 

NOKA Spaghetti bolognese: NAM!! Denne var kjempegod i forhold til mye annen slankemat! Anbefales!!

 

NOKA Noodles: Ganske gode, litt spesiell smak (naturlig nok) og nudlene er bittelitt gummiaktige. Men absolutt spiselig! Tror jeg vil putte i bittelitt bogskinke e.l neste gang.

 

I kveld skal jeg teste NOKA Taco Gryte, og jeg gleder meg :D

 

Har også prøvd noen supper fra helsekosten, men de smakte papp, litt krydder og vann- blæh! Da tror jeg man får mer ut av å lage en grønnsakssuppe selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes noka og nutrilettbarene er gode jeg :P

Og sjokoladeshaken til noka er også veldig god :D

Har ikke prøvd så masse annet siden jeg er veldig fornøyd med de. Er litt sånn vaneperson og redd for å prøve noe nytt hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...