Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Tenker på pulveret som en skal ha i vaskemaskinen (sprayen har jeg). Blir alle flekkene borte eller er det sløsing med penger?
Engler og trollet Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Nei, det fungerer ikke, hvertfall ikke for meg
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Funker godt her hvertfall! Sliter jeg med flekker som ikke vil bort, så sender jeg klærne i maskinen med vanish, og flekkene er borte :-D Eneste som jeg ikke har fått bort med det, er kvae og asfaltmasse.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Jeg brukte det i flere av maskinene når jeg kastet opp under graviditeten med storesøster. Eneste som skjedde var at klærne farget av Har ikke prøvd siden.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Zalo virker bedre. En dæsj zalo rett på flekkene før du putter de i maskinen og selv grønske blir borte..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Jeg synes det fungerer helt supert. Gutten her har en hvit jeans han er veldig glad i, og den sprayer jeg med vanish etter barnehage og lar ligge en liten stund før jeg vasker den i maskin. Den er fortsatt veldig hvit
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Pulveret syns jeg funker, sprayen funker ikke fullt så bra(savner Blenda sin flekkfjerningsspray, den funket den.) Klær med mye/vanskelige flekker vasker jeg i tillegg på 60 gr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå