Gå til innhold

LIVREDD! Gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt på gråten nå.. Tok akkurat en CB digitaltest og den viste gravid 3 uker +.. Har et barn på 3,5 år og er 23 år gammel. Har ikke engang jobbet i år, men gått skole, og vært alenemor i snart to år. Har hatt en kjæreste i 6 mnd, men vi bor ikke sammen og det å flytte sammen har ikke engang vært et tema enda. Og nå er jeg gravid.. Er så forbanna redd, hva nå?! Han har sagt tidligere at han ikke ønsker seg barn enda, han er jo bare like gammel som meg.. Har gått på Loette p-piller, men på et vis har de svikta da! Herregud, IIIIK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen har vært i lignende situasjon hadde det vært fint å høre om erfaringer... HI

Skrevet

Jeg ble gravid som 20-åring. Samboer var like gammel. Ingen av oss ønsket oss egentlig barn på det tidspunktet. Vi var 21 da gutten kom. Vi har det helt fantastisk, og nå er det faktisk samboer som ønsker seg en til. Litt leit etter som dere ikke en gang er samboere og at dette ikke var etter planen, men kanskje går det greit også? :) Jeg vet ikke hvor du er fra og hvor dere står i livet, men her jeg kommer fra er det helt vanlig at barnefar er på alder med din samboer. Har du gått på høyskole får du støtte fra lånekassen, det ordner seg :) ønsker deg masse lykke til og gratulerer med graviditeten, håper dette ordner seg for dere :)

Skrevet

Ble også gravid som 19 åring, men den gangen var jeg i fast jobb og sånn.. Huff, er bare lei meg nå, men håper det ordner seg :( HI

Skrevet

Det ordner seg, helt sikkert! :) Du vet jo hvordan det er å ha barn fra før, hvordan er han med han/henne? Du hadde fast jobb som 19-åring, men er det ikke bare en fordel at du er kommet i gang med utdannelse? Jeg gikk også gravid under studiet, det gikk kjempefint det :) Ikke ta sorgene på forskudd, ta seg en prat med kjæresten din og hør hvas han tenker, forklar han at du er blitt gravid på tross av prevensjon. Kanskje har barnet ditt godt av et søsken også? Bare for å få deg til å se fordeler også :) # 3

Skrevet

Jo for all del.. Har en datter på 3,5 og hun vil ha fylt fire år før evt neste baby kommer til verden da. Var fire år mellom meg og min storesøster, og vi har et kjempegodt forhold. ønsker det samme for mine barn.. :) Og jeg ønsker meg jo flere barn såklart. Skal ikke ta sorger på forskudd.. Graviditeten kom som et sjokk på meg bare. Har vært strikt med prevensjon, men men.. av og til funker ikke det tydeligvis. Kanskje det er en mening med det? Ikke vet jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...