Gå til innhold

er jeg ansvarlig for dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

begynt i en ny jobb, der selger vi røyk.

i helga var vi to på jobb, og hun andre som var der er ikke fylt 18 år. og bryr seg ikke om hun selger røyk.

jeg reagerte på dette, sa at hun ikke bør selge røyk for sin egen del for hun kan miste jobben om hun blir tatt.

 

er jeg ansvarlig og kan jeg miste jobben om hun blir tatt mens jeg er på jobb??

liker ikke dette i det hele tatt.

 

ifølge hun jenta så bryr ikke sjefen seg. har ikke hatt mulighet til å prate med sjefen enda.

 

men dette gjør meg urolig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke gjøre noe særlig med det. Gi beskjed til sjefen slik at han eller hun vet om det og kan gjøre hva de vil med det. Ikke ditt ansvar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...