Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 begynt i en ny jobb, der selger vi røyk. i helga var vi to på jobb, og hun andre som var der er ikke fylt 18 år. og bryr seg ikke om hun selger røyk. jeg reagerte på dette, sa at hun ikke bør selge røyk for sin egen del for hun kan miste jobben om hun blir tatt. er jeg ansvarlig og kan jeg miste jobben om hun blir tatt mens jeg er på jobb?? liker ikke dette i det hele tatt. ifølge hun jenta så bryr ikke sjefen seg. har ikke hatt mulighet til å prate med sjefen enda. men dette gjør meg urolig.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Du kan jo ikke gjøre noe særlig med det. Gi beskjed til sjefen slik at han eller hun vet om det og kan gjøre hva de vil med det. Ikke ditt ansvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå