Gå til innhold

Endelig er sommeren tilbake :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da stikker jeg og Ailo på stranda en tur.

 

Ha en flott dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den ikke her. Kaldt, halvskyet og vind. Har gitt opp sommeren for iår.

Skrevet

Hmmm hadde noen timer igår med sol og jeg fikk litt farge i kinna. Var meldt godt idag og, men det er slett ikke det.

Har sluttet og irritere meg og ser frem til ferie :D

Skrevet

Sommer?

Ja er vel det på kalenderen, men ikke i praksis, 10 gr og regn her og sånn blir det vel til uti august en gang.

Skrevet

Sommer?! Hva er det? Tror jeg har hørt om det før, men har ikke opplevd det.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...