Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Så da stikker jeg og Ailo på stranda en tur. Ha en flott dag alle sammen
3 nøtter til Askepott Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Det er den ikke her. Kaldt, halvskyet og vind. Har gitt opp sommeren for iår.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Hmmm hadde noen timer igår med sol og jeg fikk litt farge i kinna. Var meldt godt idag og, men det er slett ikke det. Har sluttet og irritere meg og ser frem til ferie
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Sommer? Ja er vel det på kalenderen, men ikke i praksis, 10 gr og regn her og sånn blir det vel til uti august en gang.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Sommer?! Hva er det? Tror jeg har hørt om det før, men har ikke opplevd det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå