Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg er ca 15 mindre kilo enn maksvekta akkurat nå, men vekten bare raser opp og ned. Sliter med overspising/bulimi, og kan være kjempeflink med kostholdet i perioder før det detter tilbake til denne overspisingen og bulimien. Er så drittlei av å slanke meg og aldri få det til!! Trenger å gå ned en del i vekt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Kanskje det er en ide å få behandling for overspisingen/bulimien før du tar fatt på slankingen. Ev. få hjelp til begge deler. Ser for meg at om du klarer å komme ned til en grei vekt så går du raskt opp igjen om du lider av dette. Har selv slitt med spiseproblemer og vet hvor vanskelig det er å gå ned og å holde seg stabil. Hadde samme problemer som deg, og vekten var veldig ustabil. Nå var nok ikke jeg så hardt "angrepet" og har komt meg videre og kan slanke meg nå uten at dette kommer tilbake, så med rett hjelp finnes det håp Snakk med fastlegen din, der er det mange som starter. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Jeg slet med overspising og bulimi i mange år. Fikk til slutt hjelp av en psykolog, og når vi fikk jobbet med andre problemstillinger som var vanskelige for meg så ble det orden på det med spisingen av seg selv. Ofte er spiseproblemene en måte å få utløp for noe som ligger under der og ikke behandles. Og etter hvert som spiseproblemene ble bedre gikk vekten seg til også, og det var faktisk mulig å få et mer normalt forhold til mat og bedre kosthold over tid. Fastlegen din kan henvise deg til en psykolog så du får hjelp. Er litt ventetid, men er jammen verdt det om du får hjelp!
lille sprelle Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Tror en tur til legen er på sin plass. Det høres ikke sunt ut
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 To råd: 1) Modum Bad - de har gode resultater 2) Lavkarbodiett fra spisdegslank.no (Norsk senter for ernæring). Du vil rase ned i vekt om du følger den slavisk. Anbefaler deg å lese på netteisdene deres først (selv om den er så stygg at den svir i øya)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå