Gå til innhold

Yes!! Mange tusen ekstra på konto :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde to jobber i fjor og var sikker på at jeg hadde fått feriepenger fra den ene. Stemmer tydeligvis ikke, for nå har jeg fått feriepenger fra dem! Dette var penger jeg ikke hadde regna med!! YES!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne overraskelser er bare helt greit det :D

Kos deg :)

Skrevet

å det er deilig! husker jeg fikk igjen 8500 på skatten som 18-19 åring.I tillegg til lønn og feriepenger. Gull sommer:)

og mannen hadde en uførforsikring vi ikke visste om før det sto 916000 kr på konto når vi kom hjem fra en tur til kiel:) det var ett kick! var veldig flinke og betalte ned lån og kjøpte en ny bil;)

det er da man kan skrive #den følelsen

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, det skjedde her og. Glemte at jeg var sykemeldt en kort periode i fjor, og at jeg hadde hatt en ekstrajobb. Var ikke mange kronene, men 6000 er mer enn 0 :)

Skrevet
å det er deilig! husker jeg fikk igjen 8500 på skatten som 18-19 åring.I tillegg til lønn og feriepenger. Gull sommer:) og mannen hadde en uførforsikring vi ikke visste om før det sto 916000 kr på konto når vi kom hjem fra en tur til kiel:) det var ett kick! var veldig flinke og betalte ned lån og kjøpte en ny bil;) det er da man kan skrive #den følelsen

Er det så lett å få pengene utbetalt fra forsikringa? Såg føre meg masse søking med vedlegg fra leger osv.

Skrevet
å det er deilig! husker jeg fikk igjen 8500 på skatten som 18-19 åring.I tillegg til lønn og feriepenger. Gull sommer:) og mannen hadde en uførforsikring vi ikke visste om før det sto 916000 kr på konto når vi kom hjem fra en tur til kiel:) det var ett kick! var veldig flinke og betalte ned lån og kjøpte en ny bil;) det er da man kan skrive #den følelsen
Er det så lett å få pengene utbetalt fra forsikringa? Såg føre meg masse søking med vedlegg fra leger osv.
han ble 60% ufør .og fikk utbetalt et beløp pr mnd i ett år så overførte de resten. var ikke klar over at det var sånn det fungerte derfor ble vi så overrasket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...