Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Dumt spm kanskje:-) Jeg har et barn og søsteren min 3 unger. Hun er alene i helgen, men kommer hit til byen med ungene hvor de skal låne et hus for helgen av en slektning. Den minste av ungene er bare 4 mnd gammel også har hun en på 1,5 og en på 6.. Lurte på å kanskje foreslå at jeg tar ungene med ut på Fredagsformiddag og Lørdags ettermiddag, på aktiviteter slik som lekeland og lekeplass? Setter dere pris på å få barnevakt i noen få timer av gangen?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Ja, det gjør jeg. Men jeg bruker bare pappaen som barnevakt til en som er så liten som 4mnd. men det gjelder jo ikke alle. Så lenge en føler seg komfortabel med at barna føler seg trygg på barnevakten er det veldig deilig å få tid for seg selv. I og med at hun ikke er hjemme er det kanskje begrenset hva hun kan ta seg til, så kan jo hende hun ikke føler behovet også. Hadde det vært min søster hadde jeg hørt hva hun syns.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Tenkte kanskje å ta med de to største med på lekeland :-) Så tenkte jeg kanskje hun kunne få fred til å f.eks sove noen timer sammen med babyen sin, mens jeg passer de andre ungene.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Jeg hadde satt veldig pris på om du hadde tatt med deg de to eldste, minsten ville jeg nok ha hatt selv
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Jeg hadde ihvertfall satt veldig pris på om noen hadde gitt meg et slikt tilbud, Om det så hadde vært slik at jeg sa nei av en eller annen grunn hadde jeg satt pris på tilbudet. Om hun ikke ønsker barnevakt kan hun jo bare si nei, skal vel litt til at noen blir sur eller snurt av et slikt tilbud ihvertfall
En til, please. Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Så omtenksom du er. Jeg hadde blitt glad for et slikt tilbud, rett og slett bare for omsorgen som ligger til grunn for at du vil spørre henne. Babyen hadde jeg nok beholdt selv, men gladelig sendt de største på morro med tante:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Åhhh... Jeg hadde satt stooooor pris pÅ om du hadde tatt med deg de to største!! :-) SÅ snill du er! Skulle ønske noen av brødrene mine kunne tilby seg det samme... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå