Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har lenge hatt lyst på silikon, brystene mine var helt bra før jeg ble gravid. Men de var helt greie å kunne leve med dem, helt til jeg fikk gullet mitt å ammet han til han va 11 måneder. Brystene mine ser ut som to mandariner i en sokk, er helt for jævlig. Finner ingen bher som passer meg, å var i Tyrkia for noen uker siden, å brystene hang nedfor bikinien hele tiden, måtte sånn seriøst teipe de fast.... Er så lei nå, å vil egentlig bare fikse de med engang. For dette makter jeg ikke. Problemet er det at jeg er veldig ung, å har ikke hatt noe fast jobb eller inntekt, å nå skal jeg begynne på skole å jeg lurer på om det finnes noen kredittkort som ikke bryr seg om at du ikke har noe fast jobb? eller noen andre muligheter?
dorri Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Skjønner at det er frustrerende å ikke være komfetabel med puppene dine, og ja 11 mnd med amming kan sette sine spor. MEN, ikke sett deg selv i forbruksgjeld for å få nye pupper. Gå heller å kjøp deg en skikkelig bra bh. Ta deg en tur på change, der kan di hjelpe deg å "jasse" de opp. Så kan du jo få deg en jobb etterhvert, sett av så mye penger du klarer hver mnd, etter et år eller to kanskje du har råd til nye pupper. Og kanskje du da ikke ser verdien i å investere i dem. Uansett hva du gjør er det veldig dumt å kjøpe sånt på kreditt, og terskelen for å ta opp nye kredittlån blir bare lavere og lavere.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Når man går gravid forsvinner mye av fettvevet i brystene for å få plass til det økenede omfanget av melkekjertlene. Dette skjer uavhengig om man ammer eller ei. Når man ikke ammer (lengre) trekker melkekjertlene seg tilbake, og da vil manges pupper se ut som vregnte bukselommer. Men mange er heldige og får tilbake fettvevet, dette tar gjerne noe tid. Så gi det minst ett år etter at du sluttet å amme med å bestemme deg. Få heller hjelp til å kjøpe gode bikinoverdeler.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 vent til du evnt er ferdig med å få barn. jeg la inn silikon før jeg fikk barn, nå har jeg ammet i snart 15 mnd, og jeg er ikke fornøyd med hvordan brystene ser ut.. synes ikke at jeg har silikon i det hele tatt.. slapp hud og knøttsmå bryster.. så vent til du er sikker. for det er myye penger..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Enig med henne over her. Har selv silikon som jeg fikk lagt inn med et brystløft etter slanking. Kostet 40 000,-. Nå er jeg gravid, og har ikke engang begynt å amme, og de henger igjen! Kredittkortgjeld vil du heller ikke pådra deg. Det er KJIPT, og koster masse masse masse penger i renter. Så spar penger til du har fått de barna du skal ha, og når du da har pengene på konto kan du vurdere om du synes det er verd det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå