Gå til innhold

Er jeg hysterisk for bakterier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som bruker engangshansker når jeg skifter på babyen?? Orker ikke føle meg skitten på hendene, og føler ikke at jeg blir rein igjen når jeg vasker meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På egen baby - JA.

På andres babyer - litt vel overdrevent.

Vann og såpe fikser det meste :)

Skrevet

Ja, da vil jeg påstå at du har et problem.

Skrevet

Haha! Stakkar baby, kommer til å få ødipus komplekser når den er stor. (tuller)

Skrevet

Jeg syns du har et problem da ja...

Skrevet

Nei. Bruker engangshansker selv jeg ;) Altfor mange slurver med håndhygienen så flere skulle gjort som oss.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vil tro det blir ufattelig dyrt i lengden?!

Her bytter jeg på ungen, vasker av hendene mine med våtserviett, bærer han/hun ut på stua, går inn på badet igjen og vasker hendene godt med såpe og vann.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ja, det synes jeg.

Skrevet

Ja, det synes jeg. Immunforsvaret trenger litt belastning iblant for å kunne bygge seg opp og bli motstandsdyktig.

Skrevet

Jeg vil påstå du er ganske hysterisk da ja. Men da går jeg samtidig ut fra at du også bruker hansker når du er ute blant folk, når du triller handlekurver (som alle de andre som ikke bruker hansker når de skifter bleier har trillet før deg... skrekk og gru), og ikke minst når du trykker på tastaturet på både pc'en og mobilen din?

Ellers vil jeg påstå du er ganske ukonsekvent hysterisk.

Skrevet

Ja, da vil jeg påstå at du er meget hysterisk... Riktig håndvask med såpe og vann fjerner bakteriene etterpå...

Skrevet

Bakterier fra babyen?

Hva med når du holder mynter? Håndtak på offentlige plasser? Handlekurt? Ikke minst bilrattet og mobiltelefonen. Av alt man putter hendene på iløpet av hverdagen, er babyen din den med minst bakterier antakeligvis. Du skaper sikkert et bedre bånd med ungen også hvis du ikke viser avsky for bakterier når du tar i han/henne og river til deg plasthansker.

Såpe og vann er det beste. Evt Antibac

Skrevet

Som bruker engangshansker når jeg skifter på babyen?? Orker ikke føle meg skitten på hendene, og føler ikke at jeg blir rein igjen når jeg vasker meg...

Du føler deg skitten etter å ha tatt i babyen din?

JA da har du et alvorlig problem. At du i det hele tatt kan spørre.. Oppsøk noen. Før ungen skjønner at du er redd for å ta i den... Tenk hvilke komplekser ungen kan få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...