Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Noen som har hatt dette? Igår hadde jeg kun blod på papiret og blod i selve avføringen, idag hadde jeg det samme, men det var også dråper i skåla. Har hatt vondt hver gang jeg skal på do siden jeg fødte for ett år siden, og det kan verke i flere timer etterpå. Skal til legen på fredag da...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Høres ut som innvendig hemoride. Greit å få det sjekket uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå