Gå til innhold

barnehageansatte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg ferie og vil gi en oppmerksomhet til personale, nå trenger jeg ikke svar fra alle dere som ikke syns de fortjener noe eller ikke gidder å kjøpe noe. Jeg vil pakke inn litt godterier i cellofan, ideer til hva jeg kan pakke inn? Selv liker jeg ikke søtt noe særlig så meg selv er et dårlig utgangspunkt. De er 6 stykker, så kan ikke bli for mye per...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig gjort :) hva med bare en pose med noe godt og et personlig kort? :)

Skrevet

tror jeg ville gått for ferreo rocher (???), twist og kanskje noen fruktkarameller eller noe ;) Hyggelig ting å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...