**lykke!!** Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Det nærmer seg ferie og vil gi en oppmerksomhet til personale, nå trenger jeg ikke svar fra alle dere som ikke syns de fortjener noe eller ikke gidder å kjøpe noe. Jeg vil pakke inn litt godterier i cellofan, ideer til hva jeg kan pakke inn? Selv liker jeg ikke søtt noe særlig så meg selv er et dårlig utgangspunkt. De er 6 stykker, så kan ikke bli for mye per...
Sisch Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Så koselig gjort hva med bare en pose med noe godt og et personlig kort?
Lucia27 Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 tror jeg ville gått for ferreo rocher (???), twist og kanskje noen fruktkarameller eller noe Hyggelig ting å gjøre!
Elsa88 Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Microknask Enkelt og lettvint og veldig godt Her er det en internettside med oppskriften og hvordan du gjør det Eneste du trenger er en micro http://www.haugland.net/wp/2007/12/07/hjemmelagde-karameller/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå