Gå til innhold

Noen som jobber kvelder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte?

Når kommer du hjem de kveldene du jobber?

Hvem passer ungene de kveldene du jobber seint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

annenhver uke, jeg er hjemme ca 22.30, mannen er hjemme hos ungene.

Skrevet

Hvordan fungerer dette for barna? Ok at mor er borte noen kvelder?

HI

Skrevet

Jobber sent hhv 1 dag i uken/3 dager i uken. Da er jeg hjemme rundt 22.45.

Samboeren er selvfølgelig hjemme med barna, -han har også vært med på å lage dem. ;)

Skrevet

Jeg er hjemme 20,30 og 21,30. 20.30 er fast en dag i uka, mens 21,30 er også fast men det er to ganger i uka annen hver uke.

Det går helt greit i forhold til ungene, min mann er hjemme med de og det er en helt naturlig ting. Han er ikka pappan til de, men det er jo slik med hans barn når han jobber sent også, da er det jeg som er hjemme.

Tror ungene har godt av alene tid med den ene eller den andre. Her spør ungene når jeg skal jobbe sent innimellom, for de vil ha maten min mann lager. Når jeg ikke er hjemme til middag kan de lage mat de liker og jeg ikke tåler.

Skrevet

Jobber kveld to ganger i uka og er da hjemme 22.30 og pappaen steller og stuller.

Skrevet

Jeg jobber en kveld i uken, er hjemme 20.30.

Mannen har ungene, og jeg synes ærlig talt det er deilig å en dag i uken ha formiddagen for meg selv og komme hjem til ferdig lagte barn ;)

Ungene synes også det er stas, det er kvalitetstid med pappa dette, og særlig de to minste ungene gleder seg til denne dagen.

Mannen synes det var litt pes før, men han skjønner godt at jeg ikke ønsker å slutte med denne kveldsvakten og nå som barna har blitt større koser egentlig han seg med det også ( barna er 3, 5, 8 og 11 år gamle).

Skrevet

Jeg jobber kveld en-to dager i uka. Da er jeg hjemme ca 22.45. Barna syns det var litt vanskelig til og begynne med, men det er egentlig bare tull for det fungerer selvsagt utmerket at barna er hjemme med pappaen sin. De er bare unødvendig mammaavhengige ;)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg jobber ca. to kveldsvakter i uka og da er det pappaen som er hjemme og "passer". Jeg er ikke hjemme før 22.45. Syns dette er greit siden vi kun har 60% bhgplass, så føler ikke at jeg går glipp av så mye:)

Skrevet
Hvordan fungerer dette for barna? Ok at mor er borte noen kvelder? HI

Det fungerer helt fint for barna, de vet jo ikke noe annet :) Jeg føler meg aldri usikker på om mannen gjør jobben hjemme godt nok, han har jo like mye erfaring som meg. Det er heller ikke noe tema hvem som skal legge barna, det gjør den som er hjemme, og det samme om morgenen. Det nydelige er jo at vi har god tid da også, ikke noe stress og mas.

Den som er hjemme på dagtid lager middag til de andre, så den trenger bare å varmes når kvelden kommer. Husarbeid som må gjøres blir stort sett også gjort mens barna er borte, så vi har mulighet til å vie all vår tid til dem, og å ta en liten lur på sofaen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...