Gå til innhold

å det stinker røyk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

på soverommet til jenta vår på 1,5år... :(

Naboen under oss røyker noe vannvittig... Vi har vinterhage og vinduet til soverrommet til jenta vår går ut der, det gjør begge soverrommene bortsett fra det største som vi foreldre sover på.

Så sitter de da i vinterhagen å røyker og røyker og røyker... Så hele soverrommet lukter røyk til tross for at vi har igjen vinduet der inne.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter de i DIN vinterhage ?? eller har dere vindu ut til demses vinterhage??

felles vinterhage?? åssen er dette bygget? de bor under dere, men deres vindu er ut mot dem.... skjønner ikke hva du sikter til... dersom vinterhagen er felles, kan du henvise til røykeloven...

Skrevet

De sitter i vinterhagen UNDER deres vinterhage og røyker, vinduet er igjen og det stinker fortsatt røyk?? Da ville jeg sjekket vinduet, for det der er ikke normalt.

Skrevet

Ja de har vinterhage under vår, dvs innebygget altan med glassvinduer..Selv om alt er lukket og låst, lukter det likevel.. og det er så irriterende og føler jeg utsetter jenta vår for farlige ting ja :(

Skrevet

Hm dette hadde jeg tatt opp med borettslaget. Be de sende noen for å se på vinduet evt. Skal jo ikke være sånn! Og så hadde jeg byttet soverom med jenta inntil videre. Lite du får gjort med røykinga deres tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...