Gå til innhold

Gud fikk epost fra eksen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort???

Har vært sammen med en mann i to år snart, ble sammen med ham like etter det ble slutt med meg og eksen min.

Vi hadde en fantastisk tid sammen, vi reste overalt og jeg var dødsforelsket i ham. Kiler i magen når jeg enda tenker på ham.

Det ble slutt pga avstanden...

Nå bor jeg nærmere eksen min........ Og det er skummelt.. Jeg og min nye type har slitt mye fra dag en. Mine føleser til min nåværende samboer er ikke lik til eksen min, ikke vet jeg pga det var spenningen og at jeg synes han var veldig tiltrekkende. Jeg har en baby med min samboer nå, og han er egentlig veldig god og snill mot meg. Men jeg sliter mye, med å føle meg ulykkelig.

Nå som jeg fikk epost av ham, der han spør hvordan det går med meg og hvor i all verden jeg befinner meg, føler jeg at hjertet mitt stoppet!

Det var jeg som gjorde det slutt da.... Mine venner vet på en måte jeg tenker mye på ham, helt uten at jeg har gjort det klart. Jeg er nok en dårlig kjæreste:( Burde egentlig glemme han helt..

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Hvis du har en baby med din mann så ville jeg satt lokket på exflørteriet med en gang og satset πå det forholdet du har.

Skrevet

Hvorfor sendte han epost til Gud? :P

Skrevet

At du fikk baby med en du hadde trøbbel med fra dag en? Lurt.

Enten får du glemme eksen din, ellers får du gjøre det slutt med din nye samboer.. Han fortjener trossalt ikke at du går rundt og fantaserer om din eks-kjæreste. Får mange sjalu meldinger fra min ex ennå og mistenker at han enda har følelser for meg, og han har ny samboer. Hun synes jeg synd på..

Skrevet

Jeg tenker som så at om det virkelig, virkelig hadd evært den store kjærligheten så hadde du ikke gjort det slutt med han pga avstanden mellom dere, men fått det til å fungere på ett vis.

Jeg kjenner godt igjen det du sier om å tenke på en eks og kanskje fantasere litt om hvordan ting hadde blitt om man hadde valgt annerledes.

Med det sagt, så er du nå i en situasjon hvor du er sammen med en ny mann og dere har valgt å få barn sammen.

Om du en gang velger å gå fra han bør det, i min mening, være pga at du er ulykkelig i forholdet over lenger tid og ikke får det du "trenger" ut av det og ikke at du går fra han pga følelelser for en annen. De fleste opplever nok å ha det fra tid til annen i etthvert samboerskap/ekteskap som har vart i lang tid.

Samtidig så tenker jeg at livet er kort og at man fortjener å være lykkelig men å gå noe videre eller å opprettholde noe særlig kontakt med eksen din nå tenker jeg er en dårlig idè og du setter deg selv i en veldig utsatt situasjon mtp å såre han du er i ett forhold med.

Ikke lette følelser du sitter med nå, men vær forsiktig så du ikke gjør noe du angrer på i fremtiden.

En god klem til deg :-)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i denne situasjonen.

Gikk fra mitt livs kjærlighet etter mange år sammen og fikk barn med en som jeg hadde middels følelser for. Jeg trodde det var kjærlighet, men antakelig bare "blind kjærlighet" og et ønske om at det skulle være noe mer.

Vi gikk fra hverandre, og en stund etter hørte jeg fra min ex.. Vi er nå sammen, etter mye om og men. Og vi skal straks flytte sammen. Jeg har aldri vært lykkeligere :) Jeg ville fulgt hjertet mitt i denne saken.

Ikke tenk på alle styggord som noen kommer med.. Kjenn på kjærligheten og hvor hjertet ditt hører hjemme.

God klem

Skrevet

takk for at dere satt meg på rett plass! :) Trengte det.

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med eksen min for tre år siden.. Det har ikke vært noe ny mann i livet mitt da.. Men nå er vi på vei til å finne tilbake til hverandre igjen :) Dette var og er fremdeles min livs store kjærlighet...

Skrevet

Digger overskriften jeg :)

Skrevet

haha.. skulle vært noen punktumstegn der ja..!

Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon. Jeg har vært sammen med samboeren i åtte år. Vi ble sammen fordi jeg var ung, alenemor og ganske enkelt veldig desperat etter å få orden på livet. Samboeren er fantastisk snill og vil bare det beste for meg og barna! Men... Det er en ex som lusker i bakgrunnen. Det er ti år siden jeg var sammen med exen, men ingen av oss har glemt hverandre. Når jeg treffer han kjenner jeg følelser som jeg ikke har kjent med noen andre. Det er helt, helt ubeskrivelig hvor riktig det føles sammen med han. Men det er vanskelig. Skal jeg virkelig gå fra en snill mann, ofre tryggheten og barnas velvære for min lykke? Jeg prøver å la være.. Med jeg går rundt og føler meg konstant usikker på hva som er det riktige å gjøre...

Jeg hadde faktisk planer om å gjøre det slutt med samboeren i forgårs. Men vi pratet sammen og jeg ble med på å prøve videre. Det er jo det beste at vi holder sammen. Ifjor var det slutt i fire mnd, da gikk jeg også til slutt med på å prøve igjen. Hvis jeg bare kunne glemme exen... Og exen glemme meg.. Da hadde det vært hakket lettere ja.

Skrevet

haha.. skulle vært noen punktumstegn der ja..!

Eller et komma :)

Skrevet

Man har en tendens å glorifisere fortiden og glemme alt som var dårlig. Avstand tar knekken på et forhold som ikke tåler belastning, men ikke dersom det er ekte kjærlighet.

Godt mulig at forholdet til din nåværende samboer ikke er topp, men ikke gjør den feilen og gå fra ham pga eksen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...