Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 som rømmer fra bhg...Jobber i bhg og er usikker på hvordan de skal håndteres for at alvoret i det skal gå inn..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Det burde enhetsleder ha svar på. Hun/han har ansvaret. Kommer vel an på hvordan man tar tak i problemet kanskje? Har dere ikke gjerde rundt hele? Vet det ikke er alle barnehager som har det. Men det merkelige er at i disse (to jeg vet om) er det aldri rømlinger!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 joda,det er gjerde-høyt også,men ikke høyt nok..Det gir konsekvenser med at de ikke får samme goder som de andre barna, og de får selvfølgelig en alvorsprat!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Jeg var en gang en rømling Begynte å rømme fra barnehagen da jeg var 4, fant en løs planke i gjerdet og da var det gjort Ble slutt på det da de fant den planken og fikset den, så mitt tips¨er å sjekke gjerdet
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Bedre lås på porten og bedre kontroll på ungene. Dere må rett og slett sørge for at det ikke kan skje. De ansatte som har ansvaret bør sansynlig vis få en advarsel, men om det er de samme voksne som mister unger flere ganger bør de rett og slett få sparken. Da gjør de ikke jobben sin og er en fare for ungene.
Ludviksmamma Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Bedre lås på porten og bedre kontroll på ungene. Dere må rett og slett sørge for at det ikke kan skje. De ansatte som har ansvaret bør sansynlig vis få en advarsel, men om det er de samme voksne som mister unger flere ganger bør de rett og slett få sparken. Da gjør de ikke jobben sin og er en fare for ungene. enig med deg !! dersom en unge klarer å rømme fra barnehagen, så er det de som jobber der som har grov uaktsomhet i sin tjeneste !!! spark dem !!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 I vår barnehage fikk 2 annsatte direkte sparken, da de samme to ungene hadde stukket av fra dem 3 ganger. De fikk ikke en gang jobbe i selve barnehagen i oppsigelsestiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå