Gå til innhold

Har du noen favorittnick her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som du gjerne leser innleggene til? Ikek fordi man er enig med de alltid men fordi de skriver bra og er flinke til å argumentere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker "moota med storesøster og lillebror" jeg:)

Skrevet

Jeg liker sug lut, og så har jeg fått sansen for juliea og gullet.

Ziva virker som ei bra dame. Hadde sansen for heartbroken helt til hun kom med svadainnlegget om katter her forleden.

Skrevet

Alva og Ranveig R, men hun er jo borte nå dessverre

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det er mange som skriver bra, men jeg husker ikke så mange nick...

Alva, Sug Lut, Juliea og gullet, Himmel og hav, Sommerfuggel i vinterland,Mamma'n til Will og Ailo er de jeg kommer på i farten som ofte har gode innlegg og som er flinke til å holde seg til sak.

Og så er Anonym en favoritt, selvsagt :) Hva hadde vel forumet vært uten all frustrasjonen som får utløp under den anonyme kappe :)

Skrevet

Alva, Sug Lut, Heartbroken, Himmel og Hav, Himmelblå, Juliea, Moota, Lektor Doppler- og så er det flere her jeg liker, men som jeg ikke kommer på i farta.

Jeg er ikke nødvendigvis alltid enig med alle, men liker måten de skriver på.

Skrevet

Jeg liker godt Patetica jeg, synd hun ikke er her så ofte som før :(

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Sug Lut, Juliea, Heartbroken, Lilleva, Moota, Sommerfuggel i vinterland, Alva, Ziva, amandine, Mor Løvehjerte og sikkert mange fler. Det er vanskelig å komme på alle på en gang. Men det er mange som er dyktige skribenter og som argumenterer godt for seg.

Det er ikke sånn at man må være enig i alt, men man kan likevel sette pris på et godt innlegg og en god diskusjon.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Alva,Mamma'n til Will og Ailo, Sug Lut, Juliea og gullet, Himmel og hav, Sommerfuggel i vinterland, Lilleva, Cat.68... Sikkert noen til også :)

Skrevet

Så mange det egentlig, mamman til will ailo, himmelblå, Barn&engler, juliea, heartbroken(noen ganger:P), sommerfugl i vinterland, mentha, og noen fler jeg absolutt ikke husker navnet på...

Jo, glemte nesten anonym med 150 noen tusen innlegg, kred til deg altså, du er en jævel til å svare!! :P

Skrevet

Sug lut og sikkert noen til...

Skrevet

Sug Lut, Juliea, Alva, Cat.68, heartbroken (når hun ikke uttaler seg om katter ;) ), og en del jeg ikke kommer på i farta.

Anonym bruker har noen gode innlegg, men også en del helt ufyselige...

Skrevet

Skal vi se... Gråsonen, mamman til will og ailo, Sug lut, madolyn og muffin, himmel og hav, Cat68, Alva, juliea og gullet, Heartbroken, Lykkefryd, lilleva lillejenta si og likte hjemmetråkkende squaw når hun var her :)

Absolutt ikke enig med alt de argumenterer for eller i mot, men liker måten det blir gjort på ;) He he

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Ja, jeg glemte jo selvsagt Anonym, når hun er i godlune. Men på en dårlig dag - ohoi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...