Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Jeg fikk ikke dette med meg da det gikk på tv, men har akkurat sett føste episode på tv2 sumo. Herlighet så tårene har trillet Både godt og vondt! Dere som har sett dette, likte dere programmet?
Major HotLips Houlihan Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Det var et nydelig program. Håper de lager en ny sesong
<3 mine søte små<3 Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 jeg begynte å se på det.. men endte opp med at jeg bare satt å tutet å skreik.. virkelig hikstet...
Gjøkeredet③ Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Eneste svangerskaps/fødselsrelaterte programmet jeg har fulgt med på og likt..
Gjest Mentha & Junior Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Oi dette har jeg tydeligvis gått glipp av! Hva, hvor og når?
Gjest sandyBay1 Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 Satt å så på det mens jeg ventet minstemann og var jammen mange sterke scener ja :/ Men meget flott filmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå