Gå til innhold

Beretninger om begynnelsen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke dette med meg da det gikk på tv, men har akkurat sett føste episode på tv2 sumo. Herlighet så tårene har trillet :( Både godt og vondt!

Dere som har sett dette, likte dere programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et nydelig program. Håper de lager en ny sesong :)

Skrevet

jeg begynte å se på det.. men endte opp med at jeg bare satt å tutet å skreik.. virkelig hikstet...

Skrevet

Eneste svangerskaps/fødselsrelaterte programmet jeg har fulgt med på og likt..

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Oi dette har jeg tydeligvis gått glipp av! Hva, hvor og når?

Gjest sandyBay1
Skrevet

Satt å så på det mens jeg ventet minstemann og var jammen mange sterke scener ja :/

 

Men meget flott filmet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...