Gå til innhold

Hjelp, navnevalg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leo Matheo eller Leo Leander? Hvilket er finest?? Alle venninne mine mener Leo Matheo klinger så fint men jeg heller mer mot Leo Leander.... Kjærsten dro fra meg for 2 mnd siden og nå kommer jo lille prinsen snart :) Trenger deres mening!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leo Matheo rimer jo, låter ikke bra i mine ører. Da passer det bedre med Leander. Men egentlig ville jeg gått for bare Leon :)

Skrevet

Leo Matheo rimer, men det klinger ikke dessverre fint! Leo Leander er hakket bedre, men det blir også altfor likt med første stavelse i begge navnene.

Skrevet

helt ærlig likte jeg ingen av de.... grunnen til at jeg ikke likte det så godt er fordi det blir for mye O... LeO MatheO.. trykk på O`n om du skjønner.. skal begge brukes eller skal du bare bruke Leo?

Leo Leander blir bare tungekrøll for meg..

ville kanskje valgt Matheo om jeg måtte velge..

Skrevet

Leo Matheo?? seriøst? Det rimer om ikke annet, det var jo litt festlig.

Og siden han tydeligvis er kongelig også er det jo helt ok å ha et litt snålt navn.

Skrevet

Takk for svar! Etter mange runder så har jeg bestemt meg for at det blir et av de navna. Skal bruke begge navna ja, er en del onger her jeg bor som heter Matheo og Leander så blir begge to :) Jeg syns jo Leo er veldig fint men blir altfor kort for min smak med bare Leo. Høres så stakkarslig ut syns jeg. Mer staut med dobbeltnavn :) Er fortsatt usikker men heller vel mest mot Leo Leander nå. Blir glad hvis flere svarer :)

HI

Skrevet

Har forresten tenkt litt på Leo Tristan også, hva syns dere om det evventuelt? Siden dere var negative til de andre navna?

HI

Skrevet

Sorry på forskudd, men du kan ikke kalle han Leo Matheo. To greie navn hver for seg, men som mange andre her påpeker; det rimer.

Synes ikke Leo Leander var fullklaff heller, da det er litt tungt når det begynner på de to samme bokstavene. Men det er ganske mange hakk bedre.

Skrevet

Leonardo Carosander er nydelig. Det skal lilleprinsen min hete.

Skrevet

Jeg stemmer for Leo Leander av disse tre :)

Skrevet

Jeg liker Leo, men synes det ble litt krøll med de sammensetningene.. Hva med

Leo Christoffer

Leo Alexander

Leo Ferdinand

Leo Martinius

Leonard ...?

Skrevet

Leonardo Carosander er nydelig. Det skal lilleprinsen min hete.

Fy f for et grusomt navn. Hva er det med folk? Hvorfor disse totalt smakløse absurde påfuglnavnene som vil være helt latterlige på en voksen person?

Skrevet

Hvorfor ikke Dino-Leopardo Karusell?

Skrevet

Fy for noen jallanavn!! Takke meg til Alf Ronny som poden vår skal hete. Godt, gammelt og solid!

Skrevet

Fy for noen jallanavn!! Takke meg til Alf Ronny som poden vår skal hete. Godt, gammelt og solid!

Jeg ville droppet Ronny.

Skrevet

Skal du bruke begge blir det rart med Matheo siden det rimer. Leo Leander synes jeg blir litt rart, da de har samme forbokstav. Leo Tristan var enda værre, det hadde heller ikke klang. Likte ingen av navnene desverre, men måtte jeg valgt måtte det blitt Leo Leander. Liker du noen av dem, så tar du et av dem, ikke bry deg om hva vi her inne synes! :)

Skrevet

Er det ingen som får med seg at dette er et tulleinnlegg...

Skrevet

Leo Alexander kan han ikke hete for det heter guttungen til venninna mi :)

Alf Ronny var litt sossete, er vel fra Oslo du?

HI

Skrevet

Er fra Oslo ja.Lille Alf Ronny bor selvsagt på Frogner :)

Skrevet

Du med Alf Ronny, tror vi er naboer - min heter Johnny Preben!

Skrevet

Har forresten tenkt litt på Leo Tristan også, hva syns dere om det evventuelt? Siden dere var negative til de andre navna?

HI

Tristan Vindtorn, ja (født Kjell Erik). Hvorfor lar dere ikke barnene ta sånne tullenavn selv hvis de evt. vil det? Hvorfor påtvinge dem navn av Tristan Vindtorn-typen?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Leo Sebastian tror jeg er det eneste dobbelnavn med Leo i, som jeg har syntes er noenlunde ok ;)

Om du mener dette på alvor:

Klarer ikke bestemme meg for noen av dem, finner ingen av dem fine sammen.

Like greit smekke alle 4 navnene sammen da vel, start med Leo og avslutt med Tristan :-p

Skrevet

Takk for mange gode tips :) Tror valget faller på Leo min Leo, rett og slett! Noen som har et honkle liggende?

HI

Skrevet

Leo Leander likte jeg:)

Hva med Leo Andreas?

Skrevet
Takk for mange gode tips :) Tror valget faller på Leo min Leo, rett og slett! Noen som har et honkle liggende? HI

Hva er poenget med å ha et tulleinnlegg som harselerer barns navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...