Gå til innhold

skal flytte sammen med kjæresten, men har aldri bodd sammen en mann før. har du noen tips?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hett tips: la det være.
Hun spurte om tips. Ikke dine hete tips om å la være!!
Det er knippe damer her på DiB som råder andre om å forbli single, ikke bli sammen med noen eller flytte sammen med noen. Antagligvis bunner det i sjalusi siden disse damene enten ikke får seg mann eller lever i dårlige forhold, og unner ikke sine medsøstre å være lykkelige.
Enig. Og skjønner heller ikke hva enkelte personer får ut av å være så tøff i trynet og stor i kjeften. Men, hvis det får de til å føle seg bedre så....
Ja, uff... Er noen her som hele tiden skal være så inmari harde og tøffe. Men når folk er slik er det som regel fordi de ikke har det så lett med seg selv. Lykke til HI:)

 

Det er jo ikke alle som velger tradisjonelle måter å leve sammen på, det er flere i min omgangskrets som opprettholder to husstander for å unngå å havne i forholdsfella der alt det gode drukner i sånne daglige gnægeting. Og det gjelder særlig de som har barn fra før, for dem er det viktig å beskytte barna mot altfor radikale omveltninger når de allerede har vært gjennom foreldrenes brudd. Det er merkelig at dere to selvfornøyde anonyme her umiddelbart velger å sparke den som antyder at en annen løsning er mulig, det vitner om en grunnleggende utrygghet, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke tro at han er tankeleser, for det er han garantert ikke. Så om du vil at noe skal skje eller at noe skal endre seg, så må du si det.

 

Ikke tro at han tar hint. Menn som rase tar sjelden hint. Det funker hverken med å støvsuge under beina hans i håp om at han skal skjønne at han burde reise seg og gjøre noe husarbeid han også, eller å legge fram reklamebrosjyrer strategisk oppslått på "denne ønsker jeg meg til bursdagen"- siden. ;)

 

Snakk sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke HVA man sier. det er HVORDAN det blir sagt. Og enkelte må gjerne mene hva de vil, men de er flinke til å si det på en mindre hyggelig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Hett tips: la det være.
Hun spurte om tips. Ikke dine hete tips om å la være!!
Det er knippe damer her på DiB som råder andre om å forbli single, ikke bli sammen med noen eller flytte sammen med noen. Antagligvis bunner det i sjalusi siden disse damene enten ikke får seg mann eller lever i dårlige forhold, og unner ikke sine medsøstre å være lykkelige.
Enig. Og skjønner heller ikke hva enkelte personer får ut av å være så tøff i trynet og stor i kjeften. Men, hvis det får de til å føle seg bedre så....
Ja, uff... Er noen her som hele tiden skal være så inmari harde og tøffe. Men når folk er slik er det som regel fordi de ikke har det så lett med seg selv. Lykke til HI:)
Det er jo ikke alle som velger tradisjonelle måter å leve sammen på, det er flere i min omgangskrets som opprettholder to husstander for å unngå å havne i forholdsfella der alt det gode drukner i sånne daglige gnægeting. Og det gjelder særlig de som har barn fra før, for dem er det viktig å beskytte barna mot altfor radikale omveltninger når de allerede har vært gjennom foreldrenes brudd. Det er merkelig at dere to selvfornøyde anonyme her umiddelbart velger å sparke den som antyder at en annen løsning er mulig, det vitner om en grunnleggende utrygghet, faktisk.

 

Takk til siste anonym. Ja, det er flere løsninger på livet, HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ulykkelig singel, jeg kan trives med å ha kjæreste, men jeg ville aldri flytte sammen med en kjæreste. Jeg elsker å være alene, blir gal av andres selskap etter et par timer.

 

Noen trives ikke i tosomhet, noen trives ikke alene. Det er ikke noe feil med oss som ikke liker tosomheten.

 

Om man er av den tosomme typen så er jo ikke samboerskap noe problem så sant man passer på å formidle hvordan man vil ha det og går på kompromiss når det er nødvendig. Tydelig kommunikasjon er nok et nøkkelbegrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...