Gå til innhold

Suhzi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å kalle jenta vår det:) Hun er halvt indisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til..

 

 

Håper nesten at det ikke blir godkjent.

Skrevet

Knallfint! Skulle ønske jeg hadde 5 jenter, så skulle alle hett det! Garantert!

Skrevet

Uttales det som Susy? Fint det da :-)

Skrevet

trodde du ville ha hjelp til sushi laging jeg. navnet var ikke fint.

Skrevet

Oi, jeg trodde du hadde feilstavet sushi!

 

Kanskje dere burde revurdere stavemåten? Navnet i seg selv er jo fint nok....

Skrevet

Det uttales Suzy ja. Vet faktisk om en amerikansk dame som heter det. Helt idiotisk stavemåte spør du meg...Idiotisk navn er det også. Verken Suzy eller Suhzi er skikkelige navn men forkortelse for Susan, Susanne/Susanna ol.!

Skrevet

Haha, litt sånn som Chatrine.. Ser ut som en feilstavelse av navnet ;)

Men Susanne/a er fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...