Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Vi tenker å kalle jenta vår det:) Hun er halvt indisk!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Lykke til.. Håper nesten at det ikke blir godkjent.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Knallfint! Skulle ønske jeg hadde 5 jenter, så skulle alle hett det! Garantert!
3 nøtter til Askepott Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 trodde du ville ha hjelp til sushi laging jeg. navnet var ikke fint.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Oi, jeg trodde du hadde feilstavet sushi! Kanskje dere burde revurdere stavemåten? Navnet i seg selv er jo fint nok....
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 Det uttales Suzy ja. Vet faktisk om en amerikansk dame som heter det. Helt idiotisk stavemåte spør du meg...Idiotisk navn er det også. Verken Suzy eller Suhzi er skikkelige navn men forkortelse for Susan, Susanne/Susanna ol.!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #8 Skrevet 19. juni 2012 Haha, litt sånn som Chatrine.. Ser ut som en feilstavelse av navnet Men Susanne/a er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå