Gå til innhold

Stringtruser - ''hvem bruker vel det?''

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en annen kommentar her inne som ymtet på at ''ingen'' bruker stringtruser? Henger jeg ikke med i nåtida? Er 28 og har ikke brukt annet enn string eller g-streng siden ungdommen. Syns det er behagelig så slipper man at trusekantene vises igjennom bukser/skjørt/tights osv.

Bruker dere string? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe alltid som deg brukt string eller briefs, men i senere tid og begynt like vanlige, "store" truser igjen og det hadde jeg aldri trodd :)

Liker veksle, men må vel innrømme de vanlige er behagelige, men ikke alltid penest under alt tøy!

Skrevet

Har brukt det siden jeg var 12 ca. Bruker det fortsatt er 24 nå :-) rett å slett hater truser!! Det klumper seg i buksa og ser ikke pent ut :P

Skrevet

Nei, bruker ikke string. Det er uhygienisk og overhodet ikke anbefalt av ekspertene, det er i tillegg ubehagelig synes jeg.

Brukte det i mine yngre dager da alle skulle ha det, men den trenden er heldigvis over.

Jeg bruker stort sett hipsters, om de kjøpes i riktig størrelse blir det ingen trusekant med de heller.

Skrevet

Har en til bruk under tynne bukser, men den er ikke blitt brukt siden jeg oppdaget sloggi uten sømmer. En slik i hudfarge gjør stringen overflødig. Finnes ikke noe mer ubehagelig enn stringtruser..

Skrevet

Disse er fine, blir ingen trusekant med disse heller, finnes i både "kunstige" stoffer og bomull.

Skrevet

Jeg bruker både det ene og det andre, etter hva jeg ellers har på meg. Synes ikke noe er mer behagelig enn det andre. Jeg har aldri hatt noen plager med string, som mange jo får. Hadde jeg fått sopp, eller noe, ville jeg nok kastet dem fort som bare det.

Skrevet

Jeg har prøvd og prøvd og følge moten her, men jeg får hetta av truser som dekker ræva. Så her blir det stringtruser

Skrevet

Jeg har et par stringtruser som bruker under kjoler ol.

Ellers så sverger jeg til Bjørn Borg eller Kari Traa boxere :P

Skrevet

Jeg fikser ikke annet enn string, synes alt det andre er ubehagelig, jo tynnere string dess bedre!

Skrevet

Jeg brukte string i ti år ca, men mannen likte mye bedre hipstere. Så da jeg møtte ham byttet jeg. Tre - fire år siden.

Nå synes jeg string er ubehagelig, så bruker det ikke om det ikke er det eneste som er igjen i undertøysskuffen.

Skrevet

Bruker kun stringtruser da jeg har betty boop fasong, så alt kryper opp der uansett... Så da er det likegreit å kjøpe det som passer inni der. Ikkeno særlig med masse tøy i rumpa som en heeeele tiden føler man må dra ut...

Men husker godt da jeg begynnte med det som 15 16åring... Gikk som en syk pingvin en uke (ikke med samla trusa selvsagt)

Skrevet

Det er hvertfall skikkelig harry og usexy!

Selv den snertneste stjert blir mindre pen i en string, enn i en ordentlig truse.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Bruker string til stramme kjoler, tights og skjørt

Boxere når jeg sover eller under joggebukser/løsebukser

briefs daglig

hoppnats om jeg har store senge planer

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe et par hoppnats takk. ;)

Skrevet

Jeg og! Hoppnats høres gøy ut. :-P

Skrevet

String om dagen, hipster om natten!

Skrevet

Jeg bruker meget sjelden string. Før brukte jeg bare det, men nå syns jeg det er ekkelt og sverger til hipster og kjærring truser;) blitt gammel sikkert!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Ok, nå føler jeg meg gammel.. Men hoppnats?

Skrevet

Her har jeg brukt string siden ungdomskolen, er 29 nå.

Er vant til det og synes det er behagelig.

Mannen er av oppfatningen: jo mindre jo bedre... ;)

Så her kommer det til å bli brukt ei god stund til...

Skrevet

Jeg går enten med g-streng eller hipster. Samboeren kaller hipsters for bestemortrusene så oftest g-streng hehe :P

Synes det er behagelig og slipper å dra trusene ut hele tiden :)

Er 29 år :o

Skrevet

Disse er fine, blir ingen trusekant med disse heller, finnes i både "kunstige" stoffer og bomull.

Glemte linken ;)

http://nelly.com/no/...hort-970002-14/

Hehe - har et par sorte som ligner på disse. En dag mannen min brettet klær fra stativet så spurte han meg hva dette var. Det ser ut som den er laget av en ballong. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...