Gå til innhold

Noen andre i Oslo som sliter med pollenallergi nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter noe veldig for tiden med pollen allergi. Nyser 7 ganger på rad med 30 minutter ca. i mellom. Det er forferdelig! Øyer og nese renner og renner. Leser etter min store overasskelse at det IKKE er pollenspredning i Oslo for tiden?

Noe merker jeg hvert fall! Hjelper å ta Telfast og nesespray men virkningen er kortvarig. Dette er fØrste året jeg har slitt så mye med allergi, hele våren har nese og Øyne rent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter litt med nysingen, men ellers ikke. Snufser litt men merker ellers ikke noe mer. I slutten av mai da det var varmt og godt, da merket jeg det kjempe godt. Men ikke så veldig mye nå.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg merket det bedre for et par uker siden, men merker det enda. Ulikt fra dag til dag, klør i øynene og svir og renner av nesen... Syntes omtrent alltid jeg sliter med allergi når det ikke er noe pollen, eller når det står i avisen det er pollenfritt...

Skrevet

Akk.. jaja! Får vel bare bite det i meg. Noe spredning er det hvert fall!

Var også ille i varmen, men ikke så ille som nå. Gleder meg til det er over.

Skrevet

Det er derfor jeg elsker høsten. Ingen pollen ingen plager.

Om sommer kan det gjerne være et par dager med sol og varme, men regn innimellom slik at pollen blir vasket bort.

Skrevet

Både jeg og lillemor har rennende neser og går og nyser. Bor like utenfor Oslo og håper det ikke skal bli så voldsom spredning fremover. Er første året lillemor reagerer og gir henne nesespray foreløpig, ser ikke noe ubehag for øynene hennes, enda.

Skrevet

Jeg får pollenvarsling på mail hver dag og de melder om moderat spredning av gresspollen... Hvor har du lest at det ikke er noe spredning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...