Gjest Mentha & Junior Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Genialt Får meg til å føle meg grå og kjedelig blant dere fargerike og kreative nickskapere! Endret 19. juni 2012 av Mentha & Junior
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Takker takker Ganske stolt selv faktisk ! Tenkte Julie må bli det er jo meg, men med babygullet var litt for sukekrsøtt nå har babyen gått over til å bli med i teamet og da er vi jo en liten kukløsklan her i heimen vi I går monterte jeg IKEA skoskap, skrudde av hjulene på vognen, skiftet flertallige lyspærer så da syntes jeg det nicket er passende =)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 I går monterte jeg IKEA skoskap, skrudde av hjulene på vognen, skiftet flertallige lyspærer så da syntes jeg det nicket er passende =) Og en mann er tydeligvis helt overflødig i heimen i så måte i alle fall
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Helt riktig Mentha akkurat i HEIMEN er en mann overflødig...
Tante Gustava Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Vidunderlig! Får minner om russetiden i -96, Kukløsklan var navnet på russebilen vår :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå