Gå til innhold

Gir dere penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

- til tiggere type rumenere, narkomane ol? jeg gjør det ikke, eneste jeg gjør er og kjøpe =oslo og så gir jeg penger til frelesarmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før gjorde jeg aldri det. Det var liksom ikke helt greit overfor andre nordmenn, fordi det inviterer til mer tigging. Men etter å ha sett en dokumentar om temaet har jeg begynt å gi. Håper staten forbyr tigging igjen.

Skrevet

Jeg har forresten pleid å kjøpe magasinet Asfalt fra narkomane.

Skrevet

Før gjorde jeg aldri det. Det var liksom ikke helt greit overfor andre nordmenn, fordi det inviterer til mer tigging. Men etter å ha sett en dokumentar om temaet har jeg begynt å gi. Håper staten forbyr tigging igjen.

Missforstår jeg deg helt nå men: før ga du ikke penger, så så du en dokumentar og bynte og gi, og nå håper du staten forbyr tigging?

hvist det er sllik at du vill ha forbud, hvorfor gir du i utgangspunktet da?

Skrevet

Missforstår jeg deg helt nå men: før ga du ikke penger, så så du en dokumentar og bynte og gi, og nå håper du staten forbyr tigging?

hvist det er sllik at du vill ha forbud, hvorfor gir du i utgangspunktet da?

Fordi jeg syns synd på de som reiser fra barna sine over lengre tid, sitter på gata dag etter dag, bor i presenningtelt i minusgrader, men velger det alikevel for å ha råd til ved og mat og for å få fikset det lekke taket hjemme i Romania.

Jeg er alikevel i mot tigging.

Skrevet

jeg gir av og til. i utlandet gir jeg masse til tiggere, synes så synd på de. kjøper alltid asfalt eller gir de som selger asfalt penger.

Skrevet

Nei. De pengene vi har å avse til veldedighet går til dyrevernsorganisasjoner.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg har ikke så god råd og føler gir jeg til en må jeg gi til alle, men jeg gir av isen min da jobber på alternativ jul og det hjelper jo å gi uteliggere/fattige en fin og verdig jul:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...