Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Har du mye hår nedentil fra naturens side? Vokser det kun på venusbegeret, eller mye utenfor bikinilinjen? (tenker på før man evt vokser, barberer etc) Har du tykke, svarte hår? Eller tynnere dunaktige hår? evt en mellomting?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Og med denne informasjonen skal du......?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Ehh...hva tror du jeg skal? fantasere om kjønnshår? Bare lurer på hva som er mest normalt slapp helt av, jeg er hetrofil og det ligger ingen baktanker bak denne tråden. -HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Synes det er helt greit å høre hva som er "normalt", jeg, HI. Nå om dagen får man jo inntrykk av at de fleste ikke har hår og er like nakne nedentil som den dagen de ble født.... Jeg har mørke, forholdsvis kraftige hår som blir litt tynnere og litt mørkere jo lenger ut de kommer. Mest på venusberget og en del også akkurat i bikinilinjen, men ikke veldig skog der, blir som sagt litt tynnere og færre jo lenger ut. Jeg stusser hele stasen og barberer bikinilinja, liker ikke helt glatt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Synes det er helt greit å høre hva som er "normalt", jeg, HI. Nå om dagen får man jo inntrykk av at de fleste ikke har hår og er like nakne nedentil som den dagen de ble født.... Jeg har mørke, forholdsvis kraftige hår som blir litt tynnere og litt mørkere jo lenger ut de kommer. Mest på venusberget og en del også akkurat i bikinilinjen, men ikke veldig skog der, blir som sagt litt tynnere og færre jo lenger ut. Jeg stusser hele stasen og barberer bikinilinja, liker ikke helt glatt. ...som blir litt tynnere og MINDRE mørke jo lengre ut de kommer.... skulle det stå
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Jeg har MASSE mørkt hår som vokser ut over lårene... Dessverre. Føler meg som en gorilla. :/ Dvs, jeg har arvet fra min mor at jeg blir får grått hår tidlig, og det viser seg at det også gjelder kjønnshårene. Så hårene "under" på en måte (der hvor kjønnsleppene er) er faktisk mer grå enn mørke, mens hårene på sidene og på venusberget er mørke fremdeles. Stort sett beholder jeg hårene som de er, men vokser bikinilinjen + legger og lår. Innimellom hender det at jeg barberer vekk alt eller deler av kjønnshåret, men blir så fort plaget med soppinfeksjoner og slikt da, så jeg stusser det som regel bare litt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 Barberer alt vekk men til vanlig har eg lysebrune hår.. på venusberget og rundt bikinilinja ikkje sann kjempe kraftig hårvekst.. men takla ikkje hår der nede :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå