Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Kjøpte Neonate babycall (toppmodellen) for litt sida! Har testet den ut på storesøster og kan trygt anbefales:) funker kjempebra! Pålitelig, lite stråling, slår ikke inn på andres stasjoner... Sto mellom den og supernova. Glad jeg tok denne. en del av vennene mine har supernova og de slår inn på hverandre. Det gjør ikke denne. Så denne likte jeg. Fra før av har jeg en billigere Philips. Den var ikke noe god...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå