Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag morgen utfører vi tekniske oppgaver på forumet vårt. Derfor vil Barn i magen og Din baby være nede fra klokken 06 - 08.

Med vennlig hilsen Elin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo tirsdag i dag..?

Skrevet

Tirsdag...?

Skrevet

Det er en tirsdag i hver uke, vet dere. I og med at det er ettermiddag nå, gjetter jeg at hun snakker om neste.

Skrevet

Så flott at dere varsler det i god tid. Så slipper jeg å tro at mobilen min har klikket igjen og nekter meg å bruke enkelte sider, slik den ofte gjør. I tillegg til å ikke ringe, og slå av lyset nå og da. Om noen vil gi vekk en smartphone er det bare å rope ut altså. Hehe :)

Skrevet

Det er en tirsdag i hver uke, vet dere. I og med at det er ettermiddag nå, gjetter jeg at hun snakker om neste.

Aha...du er klok du ;)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Så utrolig uproft å ikke skrive dato hvis det gjaldt neste tirsdag... :P

Skrevet

Beklager, beklager. Ikke meningen å være uproff og/eller dum.

Jeg skrev feil, og mente i morgen, onsdag!

Har rettet det nå. Fint at dere følger med. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Tirsdag morgen utfører vi tekniske oppgaver på forumet vårt. Derfor vil Barn i magen og Din baby være nede fra klokken 06 - 08.

Med vennlig hilsen Elin.

Eller også "obs obs, obs - nedentil", som jeg leser stadig vekk :D

Skrevet

Aha...du er klok du ;)

Så lenge varte den klokskapen. Takk for at du lot meg sole meg i glansen en drøy time :-)

Skrevet

Når blir nedetiden på mobilversjonen fikset da????

Skrevet

Der trodde jeg faktisk at min tid på forumet var over. I alle fall til jeg eventuelt fikk lurt til meg en ny telefon i julegave. Akkurat det jeg skrev i går skjedde. Jeg var overbevist om at det var telefonen min som klikket, eller ikke lenger støttet mobilversjonen etter dere oppgraderte. Vennligst ikke skrem meg sånn igjen. Jeg BOR jo her inne. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...