Cat.68 Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 YEY, er så glad så glad !!!! Dette er bare helt topp.
Gjest Heartbroken Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Gratulerer!!! For en fin start på sommeren Lykke til!
Cat.68 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2012 Ja absolutt. Nå far jeg snart på behandlingsreise pga ryggen min, og når jeg kommer tilbake kan jeg forhåpentligvis gå rett over i den nye jobben. ( hvis de kan slippe meg fra oppsigelsestiden litt tidligere). Denne jobben vil passe min fysikk utmerket, og jeg fikk den foran 23 st andre søkere, og det til tross for kronisk sykdom. Jeg er så heldig, så takknemmelig og såååååå GLAD!!!!
Cat.68 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2012 Grattis Hva slags jobb er det? Det er en hvilende nattvaktstilling på et bofelleskap for funksjonshemmede ungdommer som nettopp flyttet hjemmefra. Alle brukere er selvhjulpen i den grad at det ikke innebærer noe fysisk stell, bare en håndsrekkning hvis dem trenger det. Jeg er sååååå Happy!!!
Gjest sug lut Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Gratulerer Cat, så flott! Det var ikke få søkere du utkonkurrerte heller, wow. God behandlingsreisetur også!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 Så gøy og det fortjener du etter nedturer du har hatt som jeg har forstått Håper at jeg det blir min tur snart også
Gjest Ziva Skrevet 19. juni 2012 #8 Skrevet 19. juni 2012 Gratulerer og lykke til på behandlingsreisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå