Gå til innhold

JEG HAR FÅTT NY JOBB...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på snørr og ørten intervjuer de siste mnd.. I går var jeg på en samtale med en firma. Dem ville ikke kalle det intervju nei, og ikke minnet det mye om intervju heller.

Gikk ut derfra kl. 15.30 og 16.20 ringte konsulenten fra bemanningsbyrået meg... dette kommer til å gå din vei var beskjeden, bare et par små detaljer igjen. Kl. 10 i dag kom beskjeden... GRATULERER jobben er din og den er FAST fra starten av..

Jeg jubler, innvendig.... kan ikke skrike det ut, kan ikke annonsere det på facebook ennå fordi sjefen min der jeg er nå ikke har fått beskjed fra konsulenten min ennå at jeg har sagt opp. Har for mange av de ansatte her på facebook og vil ikke at sjefen skal få vite det gjennom dem. Så da sitter jeg her og ruger og er sprekkferdig.

Bedre lønn får jeg, nærmere hjemme (slipper mye av stresset på ettermiddagen). Bare fordeler med denne jobben......

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..................et gledes hyl!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere, kjenner at jeg blir misunnelig og bitte litte grann sjalu.

Håper det blir min tur snart....

Skrevet

Så gøy og gratulerer ;o))

Jeg har også fått meg ny jobb idag. Er lykkedagen vårres denne da . ;o)) Idag skal jeg feire med Champange, en uforskammet dyr en også ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...