Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 http://www.familieverden.no/Livet/--Vondt-a-vere-hjelpelaus-mamma/ Les denne.
Gjest Heartbroken Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Enda en gang er jeg så glad for at vi bor på et så lite sted at det aldri har vært i våre tanker å ikke invitere alle jentene/guttene i klassen til selskap! Jeg skjønner godt at man kvir seg for å invitere 18 gutter i selskap midt på vinteren, og at man da plukker ut "den harde kjerne" av de som barna er sammen med til hverdags. Men det er nå engang sånn at det finnes veldig populære barn, og det finnes de som ikke er så populære. Med det resultat at 2-4 barn blir invitert i hvert eneste selskap, mens noen knapt får en lapp i sekken iløpet av året. Det er hjerteskjærende å stå på sidelinjen og ikke få være en del av fellesskapet, og det er hjerteskjærende å være mamma og pappa i slike tilfeller. Jeg har ingen god løsning på problemet, men ønsker at de som er i situasjonen kan gå sammen med andre foreldre og legge hodene i bløt - for det skal ikke så mye empati til for å skjønne at dette er vondt for mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå