Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Noen som har tips til hvor man kan finne fine bikinier for sommeren? Er ute etter den typen som har overdel som er litt fleksibel og dekkende i stoffet... altså IKKE veldig åpen bh-type i stive kopper der de slappe utammede puppene kan finne på å deise ut, om jeg skal legge ut på svøm eller plukke opp noe i sanden... Jeg vil heller ikke ha noen av dem som sitter så løst på, at man ved å snu seg litt fort uten å passe på hvor stoffet sitter, kan risikere å bli tiltalt for blotting. Og vil gjerne ha nok polstring til at brystvortene ikke stikker ut som to knagger. Hjelp?
Fire småtroll Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 http://shop.change.c.../where/p/1.html Her finner du kanskje noe?
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Fire småtroll: takk for link, og disse så absolutt fine ut og som min type (i enkel farge som sort). Men desverre så ser det ut til at dette kun er i store cup-størrelser, jeg må en del mindre (desverre). Endret 19. juni 2012 av lillemor og lillefrøken
Fire småtroll Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Tror rett og slett de er litt utplukket, de pleier å ha større utvalg... Her har de mange fine i undertøysbutikken, har du prøvd der? Altså ikke i vanlige klesbutikker, men i spesialbutikken for undertøy.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Ja da er det sikkert utplukket. Har ikke prøvd i undertøysbutikker enda... men skal gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå