Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Jeg bestilte en leke på eBay som er helt umulig å få tak i her i Norge. Han ønsker seg denne veldig til bursdagen sin. Nå nærmer dagen seg faretruende fort og det er 10 dager siend jeg bestilte. Hvor lang tid bruker det å ta før varene kommer? Det står at den er sendt, har fått tracking nr., men ingenting kommer opp når jeg går inn på trackingnummeret.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Hvor bestilte du fra? Fra England og Usa pleier det ikke å gå så veldig lang tid, mens fra Kina vil det ofte ta flere uker, opptil en måned.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Det varierer veldig. Men tror ingenting av det jeg har bestilt har tatt mer enn en mnd. Jeg bestiller ofte småting samtidig, da kan det ta alt fra en uke til 3 før jeg har fått alt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Er fra Kina. Så da ser det ut til at det blir en gave på etterskudd. Har faktisk bestilt flere ting, men det var den ene gaven jeg håpet var fremme til bursdagens hans. Ja, ja.... Sånn går det når mor er treg:P HI
Lettie Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Den kan være ankommet Norge selvom trackingnr ikke viser noe som helst. Opplever ofte det. Fra Kina tar det alt fra 1-3 uker, i sjeldne tilfeller lenger tid..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Det tok 14 dager fra Kina til meg, men noe jeg bestilte i fra England, tok faktisk 8 uker.
<3guttemamma<3 Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 Det er veldig varierende hvor lang tid det tar før man får varene.. En gang jeg bestilte fra Kina tok det nesten to måneder, men til vanlig går det ca en måned. fra USA tar det vanligvis en uke. Bestilte noe neglelakk fra USA på lørdag, og i dag hadde jeg den i posten! aldri gått så fort før.. Jeg elsker ebay <3
Papegøyeblomst Skrevet 19. juni 2012 #8 Skrevet 19. juni 2012 Jeg har fått varer fra Kina/Hong Kong etter en uke, mens fra USA tar det lenger tid. Jeg har bestilt massevis på nett i 5-6 år, og har aldri opplevd lengre leveringstid enn 1mnd. Du kan jo sende selgeren en mail og høre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå