Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Startet opp igjen med Cerazette p-piller etter svangerskapet. Har brukt de i snart 3 måneder og har blødd mer eller mindre hver dag siden.. Andre med samme erfaringer? Kan ikke huske at det var slik sist
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Det er vel ofte sånn med Cerazette. Enten mister man mensen helt, eller så blør man hele tiden. Jeg har vært av de heldige og mistet mensen.
Flower84 Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Hadde heller ikke mensen sist jeg brukte de, men mener det var sånn i begynnelsen, også slutta det helt etter en stund. Synes jo det var veldig praktisk Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå