Gå til innhold

Blir snart gal.. (p-piller)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet opp igjen med Cerazette p-piller etter svangerskapet. Har brukt de i snart 3 måneder og har blødd mer eller mindre hver dag siden.. Andre med samme erfaringer? Kan ikke huske at det var slik sist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ofte sånn med Cerazette. Enten mister man mensen helt, eller så blør man hele tiden.

Jeg har vært av de heldige og mistet mensen.

Skrevet

Hadde heller ikke mensen sist jeg brukte de, men mener det var sånn i begynnelsen, også slutta det helt etter en stund. Synes jo det var veldig praktisk :)

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...