Gå til innhold

Bestilt vogn i dag!


Sydamen

Anbefalte innlegg

Var innom butikken og bestille en Teutonia Spirit S3 i dag, det er 12 ukers leveringstid så kanskje ikke så dumt å ha den på plass. Trist å være for sent ute med bestillingen så for å måtte bruke penger på en vogn vi egentlig ikke vi ha.

Den er kostbar, men vi får halvparten i gave fra min mor og resten fra min samboers foreldre. Flott som gave synes jeg siden vi ikke skal har barnedåp.

åh, gleder meg til å trille henne rundt i den flotte vognen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var lang leveringstid! Bra du var tidlig ute da :) Det er viktig å få den vogna man virkelig vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10

Så greit og ha bestilt:) Min var på lager, de hadde også bilsete og adaptere og små ting på lager så betaler litt innimellom så lagrer de tingene for meg helt til jeg vil komme og hente:) Veldig deilig å ha det klart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det var lang levring. Ser du er fra Bergen, tror de har den inne på Barnas Hus i åsane....

 

Jeg har samme vogn, men sikler på en ny nå til 2.mann...kjekt å prøve litt forskjellige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det var lang levring. Ser du er fra Bergen, tror de har den inne på Barnas Hus i åsane.... Jeg har samme vogn, men sikler på en ny nå til 2.mann...kjekt å prøve litt forskjellige :-)

 

Jo, fra Bergen, men vi bor midt i sentrum uten bil. Da er det greit å forholde seg til en butikk midt i byen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...