Gå til innhold

Erfaringer med fjerning av føflekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med fjerning av føflekk(er)?? Hvordan var din opplevelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fjernet en på ryggen fordi jeg bekymret meg litt for formen og fargen på den. Legen mente at den var helt uskyldig, men for at jeg skulle slippe å måtte følge med på den i årevis tok han den vekk. Fikk lokalbedøvelse og han skar den kjapt vekk, og sydde et par, tre sting eller noe slikt. Fikk et veldig stygt arr etterpå, har det fremdeles (sikkert 15 år siden), men jeg bryr meg ikke om det.

Skrevet

Jeg har samme opplevelse som hun over skrev. Bortsett fra at jeg ikke har et stygt arr, mitt arr er en hvit flekk. Kommer kanskje an på hvor stort område det er snakk om? Jeg trengte to sting, men det ene var visst bare et "pyntesting" som legen kalte det.

Var ikke vondt syns jeg, foruten om sprøyta med lokalbedøvelsen, men nå har jeg sprøyteskrekk, så kanskje derfor jeg syns det var vondt. Min føflekk var nede på korsryggen.

Gjest marmeladen
Skrevet

Noen her som har erfaring med fjerning av føflekk(er)?? Hvordan var din opplevelse?

Jeg har fjernet en på ryg og en på arm. Men arrene mine ble store å stygge. Heldigvis ingen kreft å finne i dem da:)

Skrevet

Jeg har fjernet mange, samtlige hos hudlege. Noen av de mindre er bare skrapt vekk, de er det knapt nok synelige spor etter i dag, kanskje bare en litt lysere nyanse enn huden ellers. De som har vært større er operert vekk og sydd, og de er det stor forskjell på arrene fra. Noen arr er røde og har brukt mange år på å gro, andre er grodd og helt ok, og ett arr klør og klør og klør fremdeles etter mange år. Det er ikke noe vondt å få det gjort med lokalbedøvelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...