Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Hei. Noen som vet litt om fettsuging? Fekk det plutselig over meg at det kunne jeg tenkt meg, hadde det ikke vært så veldig dyrt. Har stor mage, og uansett om jeg blir "tynn", så har jeg fortsatt mage. Har prøvd å slanke meg lenge nå, men motivasjonen forsvinner og jeg er på stedet hvil i forhold til startvekt. Nå kunne jeg hatt lyst å tatt snarveien og fettsugd magen, for å få en boost til å slanke meg enda litt til. Noen som vet hvor mye de tar? Viser det igjen at du har fettsugd (tar de bare kanskje 1 kg, eller tar de 10 kg). Jeg veier 85 kg, sist jeg var fornøgd med meg selv vegde jeg 72 kg, så er alltid litt tung. Kan en gjøre det billig og trygt i f.eks. Polen eller andre land?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Lurer på om du er for stor til fettsuging, - bmien din? Du bør dra til konsultasjon, det kan være de mener du må ned i vekt først. Fettsuging er et annet navn på figurforming, så det har effekt på slike plasser som f.eks magen din. Uansett hvor mye du slanker deg har du ekstra på magen om jeg forstår? Vær obs på at det ikke er varig, overskuddsfettet ditt vil alltid sette seg på samme plass! De cellene som er igjen utvider seg bare mer. Så for å holde på resultatet over år må du spise veldig sunt. Spise magert resten av livet.. Så hvis du er en jo-jo slanker er det bortkasta penger! De suger ikke bort kilosvis med fett! Et par tre kilo er mulig. Hvis du googler klinikkene her i landet kan du se på informasjonen under fettsuging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå