Babykilo Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Det smalt noe voldsomt i stuevinduet, jeg bort for å se. En stor fugl, tror det er due, gikk rett i vinduet og lå i spasmer. Blod sprutet rytmisk opp på rekkverket på verandaen og den gapet med nebbet. Så stillhet. Bare blodstriper, og en død fugl. Og fjær på vinduet. Jeg gråt. Syns det var fryktelig. Så fort kan det skje, liksom. :-(
Gjest amandine Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Livet er urettferdig. For alle, inkludert duer.
Gjest sug lut Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Huff. Små og skjøre er vi alle til syvende og sist...
Gjest Mentha & Junior Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Stakkars lille fugl. Trøsten er at det antakelig gikk så fort at den knapt fikk med seg hva som skjedde. En påminnelse om livets nådeløshet, og en tankevekker om å stoppe opp og lukte på blomstene i løpet av en dag.
Gjest Ziva Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Ut og flå den, nydelig middag. Så sant det ikke er en kebabdue (bydue). Men synd den døde nå for den har mest sansynlig unger enda.
Babykilo Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2012 Ha ha ha... Godt å få ting i perspektiv. Personlig syns jeg sjøldaue dyr skal forbli uspiselig av mennesker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå