Gå til innhold

Litt hjelp? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drevet og handlet inn til lille kommer til verden, og lurer på om det er noe jeg mangler, så om det er noen som har tid til å ta en titt, og evt komme med tips? :)

Ettersom dette er nr to så har vi noe fra før:

- Sprinkelseng

- Vogn

- Vugge (som min bestefar har lagd)

- Stelle kommode

Det vi har kjøpt inn:

- Bilstol inkl. base

- Vippestol

- Baby kurv (fikk av min mor)

- Noen klær i str 50-56 (venter litt med å handle mer til lille kommer for å være 100% sikker på kjønn) ;-)

- Helseteppe, dyne, dynetrekk og laken

- Småting som bleier, smokker, ny bagkant, stellematte, gulpekluter osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystpumpe og bæretøy?

Skrevet

flasker + mme ( dersom amminga ikke går etter planen)

paracet ( greit å ha i hus 0 - 4 mnd)

ammeinnlegg til deg selv :)

solkrem som er egnet på babyer

Skrevet

madrass til seng og vugge og madrassbeskytter, babyhåndklær, sinksalve, badebalje hvis det ikke er i stellekommoden, myke vaskekluter, sprinkelbeskytter, babyolje, stelleveske, bæretøy, og lammeskinn.

til deg selv: ammebh, ammeinnlegg, brystpumpe, og brystvortekrem.

1-2 flasker + en eller to bokser med ferdig morsmelkerstatning hvis det blir ammeproblemer. Og baby er sulten.

Noen ting som også kan være kjekt og ha men som kan kjøpes inn etterhvert hvis det er behov:

Babycall, ammepute, eventuelt bleiebøtte.

Skrevet

Har alt dere nevner, utenom brystpumpe om ammepute :) tenker at det ikke er vits i å kjøpe før jeg vet om jeg får til ammingen.. Så da har jeg vell fått med det meste da :) takk for svar!

Skrevet

Brystvortekrem?? Hva er d?? Solkrem?? Babyer skal jo ikke være i sola i d hele tatt.... Bleiebøtte er bare tull i begynnelsen. Koster over 100 kr for posene, og bleiene lukter ikke i begynnelsen så en vanlig pose funker mere enn bra nok :) Babycall er kanskje greit og ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...