LeTwinsA Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Er hjemme i dag pga lite søvn, kvalm og hodepine. Hadde akkurat klart å sovne, da bhg ringte å sier at poden ikke har støvler! Så var det bare karre seg opp og sykle avgårde da. Ble sherrox lignende greier, da støvlene ikke er hjemme heller!!!! NEDTUR! (Og nei, finnes ikke en sjangse i havet for at jeg klarer å sovne igjen nå, dessuten har jeg ikke tid heller!)
Gjest sug lut Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Du skal få din lønn i himmelen. Forøvrig skal du også få sove en gang, bare vent til ungene er flytta hjemmefra.
Gjest Ziva Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Og når du kommer opp i barnehagen så står støvlene midt i gangen og "gliser" til deg. Søvn er nok overvurdert helt til barna flytter ut.
LeTwinsA Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2012 Ziva: Om du leser på VG senere i dag: Tvillingmamma klikket i sidevinkel og rev ned barnehage , så var det bare meg ... De støvlene bør være døde og begravde i sandkassa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå