Gå til innhold

Hunderfossen eller Liseberg? eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dra bort et par dager i sommer... Tenkte å dra enten til Hunderfossen eller Liseberg, og overnatte ett par dager og finne på andre ting og. ... Reiser med en på 5 og en på 6...Hva anbefaler dere? Noen som har andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker kansje hunderfossen og lilleputthammer er kansje bedre for den alderen enn liseberg. :)

Skrevet

Hunderfossen er fint hvis dere liker å gå turer, Hafjell er i nærheten, kjempefint å kjøre på toppen å gå der. Fine fiskevann også:)

Skrevet

Kommer jo helt an på ungene.

Av de to alternativene hadde jeg reist til Hunderfossen.

Tips kommer jo litt an på hvor dere har vært før, hva dere ønsker å oppleve. Og hvor langt dere er villig til å reise.

Skrevet

For barn i den alderen ville jeg valgt Hunderfossen, vi lå på et gårdshotel et par km fra parken, flotte leiligheter og veldig fint for ungene ute. Tror det heter Nerbo gårdshotel hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Hunderfossen en dag og Lilleputthammer den neste :)

Så kan dere dra til Liseberg neste år eller året etter der når de blir litt eldre.

Skrevet

Takk for svar! En av dem har vært på Hunderfossen før. Vi kan gjerne reise litt i Norge eller Sverige... Har lyst til å finne på noe artig med dem i ett par dager, men vet ikke helt hva vi skal gjøre.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...