holahopp Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Skjønner ikke hva som har skjedd....sønnen min er bare 10 med men har nesten aldri vært sutrete bare blid og glad men nå sutrer han fra morra til kveld omtrent han gjør ikke dette om han er sammen med mormor eller tante...kun meg...lei sutring nå
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Tror det er ganske vanlig i den alderen. Begge mine har hvertfall hatt en sånn periode. Har nok litt med utprøving av vilje å gjøre. Og at de begynner å ville mer enn de klarer.
Dorrimor ♂♂ Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Har også hatt d slik. Skjer mye i denne perioden+tenner.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Sikker på det ikke er tenner som melder sin ankomst? Junior sutrer aldri i bhg eller hos bestemor og bestefar, men hjemme er det mye sutring når tannebissene kommer. Og så er det som det nevnes her, det er mye som skjer i et lite liv denne perioden, og horisontene utvides på mange måter med krabbing, gåing, begynnende språk og en utvikling av egen vilje osv osv. Det i seg selv kan være overveldende nok.
holahopp Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2012 Tror ikke det er tenner har allerede fått en del og da pleier han å bli snufsete. Bare håper det går litt over snart den sutringa er ikke sjarmerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå