Gå til innhold

Rutiner 6mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger hjelp. Hvordan er rutinene til deres små som er ca 6 mnd. Min er snart 6 mnd. Når sover de, når spiser de og hva spiser de da? Takknemmelig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rutiner og rutiner, har vel ikke heeelt komt inn i et fast mønster enda, men min på 5 og en halv mnd legger seg i 9 tiden, og sover hele natten, våkner i 6-7 tiden for mat (mme) og sover litt til, står opp og leker noen timer så får han mme igjen og sover. Varierer hvor lenge han kan sove da, noen ganger bare litt andre ganger flere timer. Når han våkner får han som oftest en fruktpure og vann, så mme igjen i 4 tiden. I 7 tiden får han en porsjon grøt og vann, så leggetid i 9 tiden (og litt mme).

Skrevet

Rutiner og rutiner, har vel ikke heeelt komt inn i et fast mønster enda, men min på 5 og en halv mnd legger seg i 9 tiden, og sover hele natten, våkner i 6-7 tiden for mat (mme) og sover litt til, står opp og leker noen timer så får han mme igjen og sover. Varierer hvor lenge han kan sove da, noen ganger bare litt andre ganger flere timer. Når han våkner får han som oftest en fruktpure og vann, så mme igjen i 4 tiden. I 7 tiden får han en porsjon grøt og vann, så leggetid i 9 tiden (og litt mme).

Takk, noen andre?

Skrevet

Vår jente på litt over 6 mnd.

Står opp mellom 06.30 og 08.00 Da får hun en flaske mme

rundt kl 10.00 sover hun en dupp på 1-1 1/2 time,

11.00-12.00 grøt og mme

Sover dupp i alt fra 2-3 timer

middag rundt 16.00, grønnsaksmos o.l

Kveldstell kl 18.00

spiser grøt og mme til kvelds

19.00 er det sengetid

Skrevet

Snuppa er litt over 6 mnd, og vi har relativt faste rutiner. Hun får en flaske mme når hun våkner. Dette er ca kl 06. Så sover hun til kl 07.

Kl. 0830 grøt

Kl. 09 sover ca 2 t

Kl 12 fruktmos og mme

Kl 14 sover ca en time

Kl 16 smaksprøver middag og mme

Kl 1830 grøt

Kl 19 legger seg.

Det kan variere noe hvor mye hun sover på dagtid. Det blir somregel 3 timer fordelt på to dupper.

dersom hun våkner på natt gir jeg smokk og hun legger seg ofte til igjen. Dersom hun er urolig, får hun en flaske, sover alltid etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...