Gå til innhold

skyldfølelse av alt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får så lett skyldfølelse av alt mulig. Jeg er i mammapermisjon og har i mens holdt på med siste året på univeristetet. Nå er jeg ferdig og får skyldfølelse av å ikke gjøre noe "fornuftig". Dagene går til kafebesøk og turer i gågata og det også gjør meg skyldbetinget. Ei krone her og ei krone der på kaffe, en genser til småen, litt her litt der osv... Jeg trener men føler langt i fa jeg trener nok, føler meg skyldig for ikke å ha strammet kroppen bedre opp enn det jeg har gjort til nå etter fødsel. Det at jeg er i permisjon og ikke holder huset 100% gjør meg skyldig. Jeg har en haug med venninner som jeg ikke har sett på 1 år. Mannen som ikke har sett familien fordi de bor så langt vekke. Regelrett al jeg gjør, eller alle tanker, får frem skyldfølelsen i meg. Jeg får til og med skyldfølelse av å ha skyldfølelse. Herregud går det ann?! Jeg skulle så gjerne bare nyte dagene uten å tenke slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...