Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Ettersom barnet vårt går over til "Storebarna" har vi kjøpt gaver til de ansatte. Ca 400 kr pr.stykk (4 på avdelingen) Jeg gjør dette pga den flotte jobben de gjør for barna våre. Og fordi de fortjener en oppmerksomhet og oppmuntrende ord i et slitsomt yrke. Gleder meg til å høre alle dere mødre som mener at de får lønn for jobben de gjør osv. HAHAHA,jeg ler! Dette er et yrke som dessverre er meget underbetalt og lite verdsatt Jeg er takknemlig for den enestående jobben de gjør og for at de bidrar med noe unikt til samfunnet. Vi kan jobbe og barnet blir godt ivaretatt. En halleluja til alle barnehageansatte! Jeg skulle gjerne gitt mer,men dessverre er jeg en underbetalt kvinne i helsevesenet
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Så hyggelig at du fikk deg en god latter da Ellers sliter jeg med å se relevansen i innlegget ditt. Hva vil du egentlig frem til?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har bare lest utallige innlegg om hvorfor man IKKE skal gi en oppmerksomhet til de som passer det kjæreste du har. Fordi Dib-mødre generelt er kjipe kjerringer med liten empati og respekt for andre. Derfor
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har bare lest utallige innlegg om hvorfor man IKKE skal gi en oppmerksomhet til de som passer det kjæreste du har. Fordi Dib-mødre generelt er kjipe kjerringer med liten empati og respekt for andre. Derfor Tja, jeg vet ikke, men du virker ikke særlig sympatisk selv da, som starter en helt egen tråd bare for å fortelle andre hvor snill og hyggelig du er, og hvor kjipe og uten empati alle andre er... Lyser ikke akkurat respekt av motivet ditt, dessverre.... Men godt at du gir fine gaver da, de blir sikkert tatt vel imot #2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Jeg prøver å forklare hvorfor, og flere av dere burde gjøre det samme .Og jeg snakker om den generelle mening Du trenger ikke si hva jeg er og ikke er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå