Gå til innhold

Verdens vondeste mammahjerte nå...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sommeravslutning i bhg idag og vår eldste sønn har sitt siste år. På invitasjonen vi fikk tolket jeg det som at alle skolestarterbarna skulle gå rett inn i bhg, for at de skulle forberede underholdning, og så skulle de komme ut etterpå. Vår sønn gikk inn og vi ventet ute og startet på grillingen. Begynte etterhvert å lure på om de ikke skulle komme snart og begynte virkelig å lure etter at jeg så at det var foreldre der inne. Spurte da en ansatt hvordan opplegget var og fikk da høre at foreldrene skulle være inne sammen med barna.

Kom inn og der satt vår gutt og hadde fått utdelt bilde og permer. De hadde vært opp å sunget og mamman og pappan hans hadde ikke vært til stede.

Han hadde sittet sammen med 2 ansatte og spiste sjokoladekake når vi kom inn.

Det er sååååå vondt å tenke på at han var der alene hele tiden, mens alle de andre hadde foreldrene sine der og vi har heller ingen bilder av "seremonien" eller minner om hvordan det var.

Jeg er verdens dårligste mor for øyeblikket og tårene vil ikke slutte å trille!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars deg! Du visste det jo ikke! Men det er klart det er sårt uansett. Du får trøste deg med at det sikkert er verre for deg enn for gutten din. Det er ikke sikkert han tenkte så mye over det. Og jeg er sikker på at du er en fantastisk mamma som gjør alt du kan for at gutten din skal ha det bra. det er det som er viktig, ikke enkelthendelser som i dag:)

Kanskje noen av de andre foreldrene tok bilder som dere kan få?

Stor mammaklem!

Skrevet

Men i all verden! Hva med at de to annsatte burde sagt noe da! Jobber selv i barnehage, og hadde jeg sett foreldre til noen jeg viste hadde avsluttning ville jeg jo ledet dem dit de skulle.. Nesten litt uhørt spør du meg!

Føler med deg! Det var trist!

Skrevet

Misstolka litt.. Men uansett burde de ikke startet sermonien uten og i det minste sett etter dere! Det ville jeg gjort!!!

Skrevet

Takk for både ord å klem :)

Er nok garantert verre for meg ja, og bra er jo det. Men la nok merke til at han syntes det var litt leit, kom frem på oppførselen hans og et par ting han sa etterpå. Men skjønner at han sikkert ikke vil få varige men for dette allikevel da...

Det er jo en enkelthendelse, for vi er med på mye av det som foregår og er deltakende som foreldre, men føler jo at dette var en liten"seremoni" for en overstått tid.

Men, ikke noe å gjøre noe med, tårene får bare strømme i kveld og så begynner vi på nytt i morgen :)

Har spurt flere av foreldrene så de skulle se etter bilder. Krysser fingrene for at det eksisterer noe (selv om jeg tviler)

Skrevet

Misstolka litt.. Men uansett burde de ikke startet sermonien uten og i det minste sett etter dere! Det ville jeg gjort!!!

Det var en av de ansatte som var ute og ropte, men vi satt langt unna og så var det litt bråk, så jeg oppfattet det hun sa som at hun ville ha inn alle skolestarterbarna og at foreldrene måtte holde seg langt unna!! Var noen andre som hadde missoppfattet også, men de hadde blitt huket i av noen ansatte. Oss regner jeg med at de ikke hadde sett :(

De hadde jo spurt gutten om han var alene og han hadde svart at mamma og pappa ikke var der og de hadde trodd at vi hadde levert ham alene på avslutningen.

Skrevet

I barnehagen vår er det ofte at noen barn ikke har foreldrene sine der og det er jo som regel en god grunn til det. Vi tenker at vi tar oss ekstra av de barna og håper at de har det bra. Det er værre med de foreldrene som ALDRI kommer på noe som helst gjennom hele barnehagetiden. Så en gang kan umulig skade det lille gullet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...