Gå til innhold

Dere som er i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge siden hadde dere sex sist? Nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel nesten en måned siden nå...

Men det skal sies at han er ukependler, var ikke hjemme sist helg, og før det har jeg vært dårlig (17+3 idag)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Lørdag ettermiddag :) Mannen er bortreist i ukene for tiden, så da griper man sjansen når tenåringene er ute av huset :)

Skrevet

Ca 3 mnd?

Sukk........

Skrevet

Tre uker kanskje, og det er altfor lenge for min del.. Typen vil ikke/er trøtt/vil sove/orker ikke for tida. Jeg får så dårlig selvtillit! Jeg har hatt mensen innimellom og han vil ikke bli sugd heller... Lurer på hva som skjer med han, har vært sånn de siste mnd... Før det hadde vi sex nesten hver dag. Jeg blir GAL!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

2 dager... Før det, ca 1 mnd.

Skrevet

Hvor lenge siden hadde dere sex sist? Nysgjerrig!

6 måneder :-(

Skrevet

Tre uker kanskje, og det er altfor lenge for min del.. Typen vil ikke/er trøtt/vil sove/orker ikke for tida. Jeg får så dårlig selvtillit! Jeg har hatt mensen innimellom og han vil ikke bli sugd heller... Lurer på hva som skjer med han, har vært sånn de siste mnd... Før det hadde vi sex nesten hver dag. Jeg blir GAL!

Jeg selv har hatt sex 7 ganger i 2012. Og vi er straks i juli. 1 måned siden sist, endte med at han avbrøt fordi han ville sove. Nais :S

HI

Skrevet

Igår :)

Skrevet

I går kveld :)

Skrevet

Bortsett fra bj til sambo? 1,5 mnd siden kanskje... og han avsluttet ikke...

:-/

Skrevet

Igår

Skrevet

Hmmm.. Søndag tror jeg. :P Sliter med kynnere og bekkenløsning, og mannen er redd for å knuse babyen, så da blir det ikke så ofte..

Skrevet

i natt når jeg kom hjem fra jobb,. :-)

Skrevet

På lørdag.

Men da var det en stund siden forrige gang. Kanskje 2 uker eller noe.

Blir ikke så ofte for tiden, med to små og dårlig nattesøvn.

At han avbrøt sex fordi han ville sove høres jo helt merkelig ut! Sliter han med potensen? Trodde ikke menn frivillig ville avbryte når de først var opp og stå.

Skrevet

ca 1 mnd tror jeg... er nesten 34 uker på vei med bekkenløsning og ekstremt lite energi... så det er vel litt av grunnen... PLUSS at jeg irriterer meg grenseløst over ham for tiden! Det er vel resten av grunnen :P

Skrevet

JEg husker faktisk ikke, så det må være en stund.

tror det var på lørdag... hmmm.. eller fredag. men uansett, alt for lenge siden føles det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...