Diddels Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Hva synes folk er flott innenfor interiørverdenen? Og hva er kronen på verket i ditt hjem? Her er det noe så banalt som en ramme med bilde av familien tatt hos fotografen
Katteskinnet Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Fine gaver fra familie og venner, og minner fra turer Det fineste jeg eier er et lite rundt bord med snirklete ben som har vært i familien lenge. Nydelig er det
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har en lilla stol som er prikken over i'en i stua. Den syns jeg er råstilig Også ønsker jeg meg et stort lerretsbilde av alle barna til å ha på veggen, vi må bare komme oss til fotografen
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Min kjæreste eiendel er en stort kunstfotografi som jeg kjøpte på auksjon for en mannsalder siden. Det er et sort/hvitt bilde av en afrikansk gutt som holder et grønt eple. Eplet er farget grønt, mens resten av bildet er sort/hvitt. Bildet henger over peisen og nesten alle som kommer inn her kommenterer hvor vakkert bildet er. Det kostet en liten formue, men er verdt det. Ellers er jeg veldig glad i mine arvede møbler fra 1800-tallet. Jeg har mye Ikea, men ispedd noen gamle arvekommoder, skap og annet rask hist og her. Det er de som skaper hjemmet mitt, synes jeg, samtidig som jeg elsker Ikea. Det er praktisk, pent og rimelig!, men bittelitt sjelløst..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Lysekrona etter farmor og maleriene av Fossland som jeg har arvet. Ikke noe av det passer i en chabby shit blogg, men de funker i livet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå