Gå til innhold

ARG. FOR EN BEHANDLING!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå maser du noe jævlig!

Skrevet

Jada... jeg tror de fleste har fått det med seg nå, du.

Skrevet

Du trenger ikke lese om det ikke interreserer seg, skjønner du. Jeg syntes det er viktig å få ut for andre sin del. Du er derrimot mindre viktig for meg med de svarene dine.

Skrevet

Du trenger ikke lese om det ikke interreserer seg, skjønner du. Jeg syntes det er viktig å få ut for andre sin del. Du er derrimot mindre viktig for meg med de svarene dine.

Men i fire parallelle kanaler? Så viktig er du ikke. Og når du gjør sånn tenker jeg at kanskje brevet fra butikken var riktig, og at du ikke er det.

Skrevet

En sånn ord mot ord-diskusjon er fullstendig uten verdi for andre enn de impliserte.

Skjønner at du er irritert over det du mener er dårlig kundebehandling (men som for alt vi utenforstående vet likegodt kan være et tilfelle av usedvanlig vrang kunde), men krangelen hører ikke hjemme på et nettforum.

Det vanlige på et nettforum er å ta utgangspunkt i at det som blir skrevet er sant (mer eller mindre), men når du henger ut navngitte personer (eller i dette tilfelle en butikkfilial) er det ikke så enkelt. Da burde du i det minste diskutere med fullt navn, slik at du stod like godt for hugg som motparten. Eller aller helst ta krangelen i de rette kanaler.

Skrevet

Jeg er ikke viktig her. Men jeg mener dette er det. For andre. Ikke for meg. Men fordi jeg vil at andre skal vite om hvordan dette var. Jeg navga ikke personer heller. Kanskje jeg ikeke hadde trengt å postet innlegget i flere kanaler, men det gjorde jeg fordi jeg ønsker det skal nå ut til flest mulig personer. Min gutt er viktig. Han kunne blitt mere alvorlig skadet etter ulykken med vognen. Og andre barn er viktige. Derfor dette innlegget.

Skrevet

Og det er virkelig mye mere annet som ikke hører hjemme på DIB, må jeg få lov å si. Barnevogner er mere relevant enn mye som blir skrevet her.

Skrevet

Og det er virkelig mye mere annet som ikke hører hjemme på DIB, må jeg få lov å si. Barnevogner er mere relevant enn mye som blir skrevet her.

Nå gjør du deg dum med vilje...
Skrevet

Er vel ikke første gang du henger ut den butikken, hvis jeg ikke husker helt feil.

Get over it!!!!

Gjest amandine
Skrevet

Du rogaland-damen... Den eneste som fremstår som rystende sprø er egt deg. Hjelpe og trøste. Bare det å komme på å legge en sånn debatt offentlig på et forum er ganske sterkt. Du risikerer vel at de kjører en skikkelig sak mot deg?

Skrevet

En sak mot meg... Haha. De har ingen sak. Jeg som kunde har en sak i følge forbrukerrådet. Har også en sak når vi blir hengt ut av babyland. Informasjon de ikke har lov å legge ut. JEG har en sak. Jeg har ikke gjort noe ulovlig. Desutten kan dere syntes jeg er idiotisk. Men syntes dere er idiotisk som må skrive så mye neggativt til meg gang på gang i denne tråden. Det er vel flere som har klaget på ting her inne. Begynte først med mitt uskyldige innlegg. Så kom babyland å svarte. Skal jeg ikke svare tilbake da? Selvsagt. Jeg er over it. Bryr meg heller om de som kommer til å kjøpe der i fremtiden. Slik som hun som takket for advarselen. Hvis dere irriterer dere så mye over innlegget mitt, så hvorfor lese det og bruke tid på det? Om jeg skal klare å komme ovr å ha brukt så mye tid og energi i 7 mnd på babyland, så burde dere klare å komme over de 5 sekundene dere brukte på å irritere dere over overskriften og ignorere den.

Skrevet

Overhodet ikke. Jeg mener det jeg sa.

Skrevet

Om jeg skal klare å komme ovr å ha brukt så mye tid og energi i 7 mnd på babyland, så burde dere klare å komme over de 5 sekundene dere brukte på å irritere dere over overskriften og ignorere den.

Akkurat som om du er over det? Get a life. Bruk tida på ungen din i stedet.

Skrevet

Hva slags svar er det? jeg har et liv. Et veldig fint et. Og tiden bruker seg absolutt på ungen min. Syntes heller synd på din unge om det er holdningen du har og hvordan du svarer mennesker.

Gjest amandine
Skrevet

Men kjære deg, du er jo rene duracellkaninen! Saken står jo ord mot ord, det er klart at hvis det er som du sier er det en ting, men ellers så lenge du ikke har dokumentasjon så stoler man(og også Forbrukerrådet) på den som dokumenterer. Ref motpartens innlegg i tråden. Tråden jeg faktisk skummet gjennom bare fordi jeg ble nysgjerrig på hva i alle dager du tok sånn på vei for. At du etter eget sigende har brukt 7 mnd på dette her er jo helt utrolig. Det er bagateller! Move on! Du bestemmer selv hva du vil gjøre med livet ditt, er det dette du vil bruke timene dine på så er det selvfølgelig helt greit for meg. Men ikke forvent at alle andre skal hive seg på. Og ikke vær så sint er du snill, det kommer du uansett ingen vei med. Hverken her eller der.

Gjest sug lut
Skrevet

Overhodet ikke. Jeg mener det jeg sa.

Ok, greit å ha på det rene og rett fra hestens munn.
Skrevet

Men kjære deg, du er jo rene duracellkaninen! Saken står jo ord mot ord, det er klart at hvis det er som du sier er det en ting, men ellers så lenge du ikke har dokumentasjon så stoler man(og også Forbrukerrådet) på den som dokumenterer. Ref motpartens innlegg i tråden. Tråden jeg faktisk skummet gjennom bare fordi jeg ble nysgjerrig på hva i alle dager du tok sånn på vei for. At du etter eget sigende har brukt 7 mnd på dette her er jo helt utrolig. Det er bagateller! Move on! Du bestemmer selv hva du vil gjøre med livet ditt, er det dette du vil bruke timene dine på så er det selvfølgelig helt greit for meg. Men ikke forvent at alle andre skal hive seg på. Og ikke vær så sint er du snill, det kommer du uansett ingen vei med. Hverken her eller der.

Grunnen til at jeg har brukt 7 mnd er fordi de nektet å la oss heve kjøpet før etter 7 mnd. De skulle reparere feil heletiden. Men nye dukket opp. Vognen var til slutt så skranglete at vi ikke ville bruke den. Det er jo ikke en bagatell når man har brukt flere tusen på noe som går i stykker og ikke er trygt for barnet. Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg hevet kjøpet og kjøpt ny vogn for lenge siden.

Gjest amandine
Skrevet

Er din side av historien. Men du er fryktelig pågående da. Hadde jeg vært butikken hadde jeg gladelig betalt for å bli kvitt deg. Hadde det vært meg hadde jeg ikke giddet å bruke tid og ikke minst krefter på en vogn i så lang tid. Jeg hadde vært litt sur på meg selv fordi jeg hadde latt meg lokke av et tilbud(ref forhandleren), og så hadde jeg latt det bli med det. Slutt å gni det utover.

Hva tror du egentlig at du oppnår?

Skrevet

Hei.

Jeg har stengt dette emnet fordi det er postet i flere kanaler.

Mvh Elin, forumansvarlig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...